کارخانه پتو کاملیا مسافرتی مشهد

کارخانه پتو کاملیا مسافرتی مشهد
  • کارخانه پتو کاملیا مسافرتی مشهد، یکی از تولیدی‌های فعال در زمینه‌ی تولید پتو در کشور است. یکی از پتوهای اقتصادی، پتو مسافرتی کاملیا است که به صورت عمده و مستقیماز درب کارخانه به فروش عمده می‌رسد.

    شرکت فایپکو، تولیدکننده متنوع‌ترین نمونه پتوهای مسافرتی در کشور است که با استفاده از بهترین متریال، اقدام به تولید پتو مسافرتی در ابعاد مختلف کرده است.

    یکی از مزیت‌های پتو مسافرتی کاملیا، داشتن کاور است که در کنار کیفیت بال و قیمت مناسب می‌تواند گزینه مناسبی جهت صادرات به شمار رود.

    بازار هدف عمده فروشی پتو، می‌تواند بسیار گسترده باشد. در این راستا یکی از برندهای معروف و به نامی که در بازارپتو می‌توان به آن اشاره نمود، پتو مسافرتی کاملیا است.

    پتو کاملیا قیمت

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    کارخانه پتو کاملیا قیمت مناسب

    کارخانه تولیدی پتو مسافرتی کاملیا، در مشهد فعالیت می‌کند و محصولات تولیدی خود را به سراسر کشور به صورت عمده ارسال می‌نماید.

    ارسال محصولات این کارخانه از شهر تهران نیز انجام می‌شود تا روند ارسال به نقاط مختلف کشور سرعت پیدا کند.

    پتو مسافرتی کاملیا با قیمتی مناسب می‌تواند یکی از گزینه‌ها جهت صادرات به صورت مستقیم از کارخانه باشد. به منظور خرید مستقیم از کارخانه با قیمت مناسب می‌توانید با ما در تماس باشید.

    پتو پلیسه ای چه مشخصاتی دارد؟

    پتو پلیسه ای یا “فلیس” یک نوع پتو است که از جنس پلی استر ساخته شده است. این نوع پتو دارای ویژگی‌ها و مشخصات زیر است:

    1. نرمی و لطافت: پتوهای پلیسه ای به دلیل استفاده از مواد نرم و لطیف مانند پلی استر، احساس راحتی و دلپذیری را برای کاربر فراهم می‌کنند.
    2. سبک وزن: این پتوها به طور عمومی سبک وزن هستند که آن را مناسب برای استفاده در تمام فصول سال می‌سازد، بنابراین می‌توان آنها را به راحتی حمل و نقل کرد و در هر مکانی استفاده کرد.
    3. مناسب برای فصل سرد: پتوهای پلیسه ای دارای قابلیت حفظ گرما هستند، بنابراین می‌توانند در فصل‌های سرد سال مورد استفاده قرار گیرند و از این لحاظ مناسب برای استفاده در خانه یا در سفر باشند.
    4. مقاومت در برابر لکه: معمولاً پتوهای پلیسه ای مقاومت خوبی در برابر لکه‌ها دارند و به راحتی قابل شستشو هستند، که این ویژگی آنها را به انتخابی مناسب برای استفاده در خانه با کودکان یا حیوانات خانگی می‌سازد.
    5. ماندگاری رنگ: پتوهای پلیسه ای معمولاً دارای ماندگاری بالایی در برابر از دست دادن رنگ هستند و پس از شستشو، رنگ آنها به طور قابل توجهی حفظ می‌شود.
    6. قابلیت خشک شدن سریع: به دلیل خصوصیات خاص مواد پلی استر، پتوهای پلیسه ای به سرعت خشک می‌شوند.
    7. قیمت مناسب: پتوهای پلیسه ای معمولاً به قیمتی مقرون به صرفه تر از پتوهای ساخته شده از مواد طبیعی مانند پشم یا کتان عرضه می‌شوند.

    پتو کاملیا یک نفره

    چه میزان صادرات پتو از ایران به پاکستان انجام می شود؟

    ایران ظرفیت های تولیدی بالایی در عرصه پتو دارد. این تولیدات هم شامل پتوهای سنگین و هم پتوهای مسافرتی می باشد. شرکت فایپکو تولید کننده پتوهای مسافرتی و انواع پتو پولیش ژاکارد است. این پتوهای پلی استری با کیفیت مستقیم از کارخانه ارائه می شود.

    با ایجاد چنین ظرفیت هایی توانسته ایم بستری برای همکاری با تجار پاکستانی فراهم آوریم. انواع پتوهای ارزان و باکیفیت را می توانید متناسب با جامعه هدف خود سفارش و دریافت نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399