روبالشی ارزان قیمت نخی لبه دار

روبالشی ارزان قیمت نخی لبه دار
  • روبالشی ارزان قیمت نخی هم در دسته تولیدات شرکت رادمان می باشد. این نوع روبالشی با سه کیفیت مختلف و سه قیمت متفاوت تولید و عرضه می شود.

    خرید روبالشی نخی در حجم بالا نیز در مجموعه رادمان امکان پذیر می‌باشد. از این رو می‌توان با توجه به کیفیت و قیمت، نسبت به انتخاب روبالشی مورد نظر خود اقدام نمود.

    روبالشی نخی یکی از نمونه روبالشی‎‌هایی است که همواره از استقبال خوبی برخوردار بوده است. روبالشی تترون یکی از بهترین نمونه روبالشی‌های موجود در بازار است که برای افردای که آلرژی دارند ضد حساسیت بوده و می‌تواند گزینه مناسبی به شمار رود.

    قیمت روبالشی نخی ارزان

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    خرید عمده روبالشی ارزان قیمت

    امروزه تولیدی‌های فعال در زمینه کالای خواب، با تولید متنوع ترین نمونه روبالشی‌ها نیاز بازار را تامین می‌کنند. از این رو هنگام خرید تنوع بالایی از روبالشی را می‌توان مشاهده نمود. روبالشی نخی، روبالشی مخمل، روبالشی ساتن و ابریشم چند نمونه از روبالشی‌های موجود در بازار است که می‌توان بر اساس سلیقه و نیاز نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام نمود.

    روبالشی تترون به دلیل جنس و تبادل هوایی که دارد، ضد حساسیت بوده و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. این محصول را می‌توان به صورت عمده و با قیمتی ارزان تولیدی رادمان خریداری نمود. این مجموعه کالای با کیفیت را با قیمتی ارزان و مناسب در اختیار مشتری قرار می‌دهد تا خریداران عمده بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

    تولیدی روبالشی در تهران

    همکاری با تولیدی روبالشی رادمان

    شرکت رادمان در کنار روبالشی های نخی، انواع پارچه های متنوع دیگر را هم برای تولیدات خود مورد استفاده قرار داده است. پارچه های مخمل مبلی، پورشه، ژله ای و حوله ای هم از نمونه تولیدات دیگر شرکت رادمان محسوب می شود. ضمن همکاری خود با این تولیدی می توانید از جدیدترین مدل ها و بهترین قیمت ها برای سفارش عمده روبالشی بهره مند شوید.

     

    مزیت روبالشی های نخی چیست؟

    روبالشی‌های نخی به دلایل متعددی محبوبیت زیادی دارند و مزایای بسیاری دارند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

    ۱٫ تنفس‌پذیری بالا

    پارچه نخی دارای قابلیت تنفس بالایی است که به عبور هوا کمک می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که روبالشی‌های نخی به خنک نگه داشتن سر و گردن در طول شب کمک کنند و مانع از تعریق زیاد شوند.

    ۲٫ نرمی و راحتی

    نخ پنبه به طور طبیعی نرم و لطیف است که به ایجاد حس راحتی و لطافت در هنگام خواب کمک می‌کند. این ویژگی مخصوصاً برای افرادی که پوست حساس دارند بسیار مفید است.

    ۳٫ هیپوآلرژنیک

    روبالشی‌های نخی معمولاً برای افراد با پوست حساس یا افرادی که آلرژی دارند مناسب‌تر هستند. نخ پنبه به طور طبیعی ضد آلرژی است و کمتر باعث تحریک پوست می‌شود.

    ۴٫ قابلیت جذب رطوبت

    نخ پنبه دارای توانایی بالایی در جذب رطوبت است که باعث می‌شود تعریق شبانه بهتر مدیریت شود و پوست خشک و راحت بماند.

    ۵٫ دوام و ماندگاری

    روبالشی‌های نخی با کیفیت بالا، به دلیل ساختار مقاوم پارچه، دوام و ماندگاری بالایی دارند. این نوع پارچه در برابر شستشوهای مکرر مقاومت خوبی دارد و می‌تواند مدت‌ها بدون تغییر شکل یا از دست دادن کیفیت مورد استفاده قرار گیرد.

    ۶٫ سازگاری با محیط زیست

    پنبه یک ماده طبیعی و قابل تجزیه است که تأثیرات زیست محیطی کمتری نسبت به الیاف مصنوعی دارد. انتخاب روبالشی‌های نخی می‌تواند به کاهش اثرات زیست محیطی کمک کند.

    ۷٫ مراقبت آسان

    روبالشی‌های نخی به راحتی قابل شستشو و نگهداری هستند. می‌توان آن‌ها را در ماشین لباسشویی شست و معمولاً نیاز به مراقبت ویژه‌ای ندارند.

    ۸٫ جلوگیری از الکتریسیته ساکن

    پارچه نخی الکتریسیته ساکن کمتری تولید می‌کند که می‌تواند راحتی بیشتری در هنگام خواب فراهم کند و از ایجاد مشکلات ناشی از الکتریسیته ساکن جلوگیری کند.

    این مزایا باعث شده است که روبالشی‌های نخی به انتخابی محبوب برای بسیاری از افراد تبدیل شوند، به خصوص برای کسانی که به دنبال یک خواب راحت و بهداشتی هستند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399