قیمت روبالشی جدید سه بعدی

قیمت روبالشی جدید سه بعدی
  • قیمت روبالشی جدید سه بعدی را می‌توان به صورت مستقیم از کارخانه و پایین تر از بازار دریافت نمود. روبالشی سه بعدی یکی از به روزترین نمونه روبالشی‌های تولید شده در شرکت‌های تولید کننده منسوجات کالای خواب است که توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

    قیمت روبالشی با توجه به فاکتورهایی همچون کیفیت چاپ، کیفیت پارچه و جنس پشت کار می‌تواند متغیر باشد.

    قیمت عمده روبالشی سه بعدی در کرج

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    لیست قیمت روبالشی جدید سه بعدی

    در پروسه خرید عمده روبالشی و یا هر کالایی این سوال برای خریدار پیش می‌آید که بهترین قیمت برای خرید عمده را از چه مرجعی می‌توان دریافت نمود؟ چونه می‌توان نسبت به قیمت‌ها اطمینان حاصل کرد؟

    در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که تولید کنندگان بسیاری در کشور در این زمینه فعالیت گسترده ای دارند که متنوع ترین ها را با قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌کنند.

    برخی از تولیدی‌ها با توجه به کیفیت پایین محصولات خود قیمت پایین و ارزانی را به مشتری ارائه می‌دهند که اصلا مقرون به صرفه نیست. پس باید در هنگام خرید به این نکات توجه نمود و پس از آن نسبت به خرید اقدام نمود. علاوه بر روبالشی سه بعدی، انواع روبالشی همچون نخی، ساتن، مخمل و … نیز در تولیدی رادمان با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به مشتریان عمده عرضه می‌شود.

    تولیدی روبالشی مخمل اصفهان

    تولید روبالشی های سه بعدی با چه روشی انجام می شود؟

    روبالشی‌های مخمل سه بعدی معمولاً با طرح‌ها و الگوهای مختلفی تولید می‌شوند که جلوه‌ی سه بعدی و زیبایی خاصی را به آنها می‌بخشد. برخی از طرح‌ها و الگوهای معمول برای روبالشی‌های مخمل سه بعدی عبارتند از:

    1. الگوهای گلی و گیاهی: طرح‌های گلی و گیاهی، از جمله گل‌های رز، گلهای لیلیوم، پرندگان و برگ‌ها، که به صورت سه بعدی واقعیت پذیرند.
    2. طرح‌های زیبایی: طرح‌هایی مانند شکل‌های هندسی، آبنبات‌ها، طرح‌های جغد، ابرها و طرح‌های چینی که برای مشاهده در فضای سه بعدی طراحی شده‌اند.
    3. طرح‌های جانوری: طرح‌هایی از حیوانات مثل گربه، سگ، پرنده و حیوانات وحشی که به صورت مخمل سه بعدی درست شده‌اند.
    4. طرح‌های کودکانه: شامل شخصیت‌های کارتونی، حروف الفبا، اعداد و شکل‌های هنری که برای کودکان جذاب هستند.
    5. طرح‌های هنری: از جمله نقاشی‌های مشهور، تابلوهای هنری و نمادهای فرهنگی که به صورت سه بعدی و با استفاده از مخمل تولید می‌شوند.

    این طرح‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن سه بعدی و ابزارهای خاص، مانند دستگاه‌های CNC، چاپ سه بعدی و استفاده از مواد مخملی، تولید می‌شوند. هر یک از این طرح‌ها با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان، ارائه می‌شود و می‌توانند به عنوان تزئینات داخلی، هدایا و یا محصولات هنری با ارزش فروش شوند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399