پتو های ارزان قیمت مسافرتی تیبا

پتو های ارزان قیمت مسافرتی تیبا
  • پتو های ارزان قیمت مسافرتی تیبا پتویی ایرانی و با کیفیت است که در کارخانه اصفهان تولید می‌شود. این محصول به عنوان کالایی پر فروش توانسته جایگاه ویژه ای را در سبد خرید خانوارها به خود اختصاص دهد.

    پتو سفری به دلیل حجم کم و وزن سبکی که دارد در مقایسه با سایر پتوها از استقبال بیشتری برخوردار شده است.

    اگر قصد خرید عمده پتو مسافرتی جهت ارائه آن به صورت تکی را دارید بهتر است به صورت مستقیم از کارخانه اقدام نمایید که به این منظور می‌بایست با مراکز فروش و نمایندگیها تماس حاصل نمایید.

    امروزه خرید و فروش پتو از حاشیه سود بالایی برخوردار است که علاوه به عرضه آن در بازارهای داخلی می‌توان بر روی صادرات آن نیز به صورت گسترده سرمایه گذاری کرد و به سودی بالا دست یافت.

    کارخانه تولیدی پتو مسافرتی در تهران

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    تولیدی پتوهای ارزان قیمت مسافرتی

    اگر بخواهیم یکی از پرفروش ترین مدل پتوها را معرفی نماییم، پتوهای شرکت باران می باشد. این برند ارائه کننده برندهای زیر می باشد:

    • تیبا
    • باران
    • مروارید
    • رزا
    • شاهین

    با وجود چنین تنوعی که از لحاظ قیمت، وزن و اندازه با یکدیگر متغیر هستند مشتری می تواند بر اساس نوع نیاز خود اقدام به سفارش نماید.

    پتوی مسافرتی نمونه ای جذاب در میان انبوه پتوهای موجود در بازار است که با استفاده از متریال مناسب و با کیفیت توانسته اند پتوهای مسافرتی با لطافت بالا و زیبای خاصی را تولید کنند.

    پتو مسافرتی به صورت یک نفره و دونفره می‌تواند گزینه مناسبی جهت خرید عمده به شمار رود. این نمونه پتو با توجه به فاکتورهای متعددی همچون ابعاد و اندازه، تراکم و وزن آن، برند و حجم سفارش متفاوت خواهد بود.

    تولیدی ها با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و به روز اقدام به تولید برترین نمونه پتو مسافرتی ها در کشور نموده اند. امروزه شاهد پیشرفت چشمگیر آن از نظر کیفیت بوده ایم.

    در شهرهای مختلف کشور، تولیدی های متعددی در زمینه تولید پتو مسافرتی فعال هستند. اصفهان به عنوان یکی از مرجع های اصلی برای عرضه پرفروش ترین مدل پتوهای مسافرتی می باشد.

    برای اینکه بتوانید پتو مسافرتی را با قیمت ارزان و به صورت عمده خریداری نمایید بهترین راه ارتباط با نمایندگی ها و مراکز خرید خواهد بود.

    قیمت عمده پتو مسافرتی تیبا

    پتو مسافرتی تیبا یکی از نام آشنا ترین نمونه پتو مسافرتی ها در بازار است که با قیمتی ارزان به فروش می‌رسد. اگر به دنبال خرید پتویی ارزان و مقرون ب صرفه هستید پتوی مسافرتی تیبا می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

    این مدل پتو یکی از تولیدات نساجی اصفهان است که امکان خرید عمده آن با قیمت مناسب و ارزان به صورت مستقیم از کارخانه فراهم آمده است.

    برای دستیابی به قیمت های مناسب و ارزان یکی از بهترین راه ها ارتباط مستقیم با تولیدی است. این امر در نتیجه ارتباط با نمایندگی ها و مراکز فروش میسر خواهد شد.

    شرکت نساجی اصفهان علاوه بر تولید پتو مسافرتی با برند تیبا، پتوهای دیگری همچون پتو باران، پتو شاهین، پتو مروارید و … را با کیفیتی مناسب به تولید می‌رساند.

    صادرات پتو مسافرتی ارزان قیمت

    صادرات پتو های ارزان قیمت به عراق

    تولیدی های فعال در زمینه کالای خواب، ظرفیت تولید خود را با توجه به میزان صادرات خود افزایش می‌دهند. چرا که صادرات راهی پر سود بوده و سبب افزایش تولید و همچنین اشتغال زایی می‌شود.

    برای اینکه بتوانید صادراتی موفق و پر سود را تجربه نمایید در ابتدا می‌بایست مرجعی مطمئن را انتخاب نموده و از این طریق در امر صادرات قدم بردارید.

    کشور عراق یکی از متقاضیان پتوهای تولیدی داخلی میباشد چرا که در کنار کیفیت، از قیمت مناسب و ارزانی برخوردار هستند.

    قیمت از پارامترهای موثر در موفقیت برای صادرات می باشد. برای صادرات پرسود در زمینه پتو می توانید با ما در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399