صادرات تشک یک نفره مسافرتی قیمت تولیدی اصفهان

صادرات تشک یک نفره مسافرتی قیمت تولیدی اصفهان
  • تشک یک نفره مسافرتی قیمت های متنوعی در بازار دارد و برای صادرات، همکاری با تولیدی اصفهان می تواند بهترین قیمت های ممکن را به همراه داشته باشد.

    امروزه تشک های مسافرتی یکی از محصولات خوب در عرصه صادرات می باشند و کشورهایی همچون عراق و افغانستان از اصلی ترین متقاضیان برای خرید این نوع تشک ها می باشند.

    در تولید تشک های مهمان و مسافرتی از پارچه های پنبه دوز شده و لایه های آکاردئونی استفاده می شود که همین امر سبب افزایش سرعت تولید و کاهش قیمت ها شده است.

    خرید تشک یک نفره مسافرتی قیمت بی واسطه

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    خرید تشک یک نفره مسافرتی قیمت بی واسطه

    تشک مسافرتی قیمت مناسب که برای صادرات هم مناسب باشد در نتیجه خرید بی واسطه قابل دسترسی است که امروزه مسیرهای اینترنتی سبب شده تا چنین فرصت هایی به خوبی فراهم شود.

    تشک های مسافرتی دارای نمونه های متفاوتی هستند که با استفاده از آکاردئون هایی با جنس های مختلف، می توان وزن و کیفیت ها و قیمت های گوناگون را ارائه نمود.

    صادرات انواع تشک مهمان به عراق

    صادرات انواع تشک مهمان به عراق

    تشک مهمان که برای صادرات به بازار عراق هم مناسب باشد اغلب از نمونه های بدون زیپ انتخاب می شود که از الیاف رنگی تولید شده اند.

    این نوع تشک ها هم مانند تشک های آکاردئونی می توانند وزن های دو، دو و نیم، سه کیلوگرم را داشته باشند و دلیل بدون زیپ بودن این نوع تشک ها، داشتن الیاف رنگی داخل آن است.

    لیست قیمت انواع تشک از کارخانه

    لیست قیمت انواع تشک از کارخانه

    با فروش عمده و بی واسطه که از کارخانه تولیدی شرکت پاندا امکان پذیر شده است، می کوشیم تا بهترین لیست قیمت محصولات تولیدی خود را ارائه نماییم.

    تشک های الیاف رنگی بدون زیپ، تشک های آکاردئونی، تشک های vip و تشک های سوپر  vipازانواع تولیداتی هستند که می توانید برای خرید عمده آن ها اقدام نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399