صادرات تشک تک نفره ارزان مسافرتی به عراق

صادرات تشک تک نفره ارزان مسافرتی به عراق
  • تشک تک نفره ارزان مسافرتی که برای صادرات به عراق هم مناسب باشند، تشک های آکاردئونی و تشک های بدون زیپ هستند که با وزن های مختلف قابل تولید می باشند.

    تجارتی مانند تجارت کالای خواب با توجه به تنوع و گستردگی که در محصولات ارائه شده وجود دارد، می تواند سودآوری های خوبی هم به همراه داشته باشد.

    حتی در زمینه تشک های مسافرتی هم تشک های خوب و متنوعی ارائه شده که همین مسئله هم تجارت این حوزه را شیرین تر و پرسودتر نموده است.

    مشخصات تشک تک نفره ارزان

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    مشخصات تشک تک نفره ارزان

    تشک تک نفره ارزان تولیدی شرکت پاندا با سایز ۱۸۰*۸۰ سانتیمتر انجام می شود که اگر ارزان ترین کار موجود در بازار را بخواهید می توانید تشک های بدون زیپ وزن دو کیلوگرم را انتخاب نمایید.

    شرکت پاندا با تولیدات گسترده تشک های مهمان خود، حق انتخاب بیشتری را به مشتریان خود داده است تا در میان تشک های مختلف، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

    صادرات تشک یک نفره بدون زیپ

    صادرات تشک یک نفره بدون زیپ

    تشک های بدون زیپ همواره در بحث صادرات، مورد انتخاب مشتریان بیشتری قرار می گیرد که این امر تا حد زیادی، به قیمت های مناسب این نوع تشک ها مربوط می شود.

    ویژگی دیگری که برای خرید عمده تشک ها مورد بررسی قرار می گیرد مربوط به جنس پارچه است که پارچه های فیلامنت هم نمونه دیگری از کارهای ارزان قیمت موجود در بازار هستند.

    بهترین مدل تشک های تولیدی پاندا

    بهترین مدل تشک های تولیدی پاندا

    تشک های تولیدی شرکت پاندا همانطور که گفتیم نمونه های متعددی را شامل می شود که اگر خواهان خرید بهترین مدل آن باشید می توانید تشک های vip را انتخاب نمایید.

    این نوع تشک ها با بهترین نوع آکاردئون، با جنس پارچه های طوبی تولید می شوند و به همین دلیل هم طول عمر بالایی دارند

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399