فروش عمده تشک یک نفره ارزان مهمان

فروش عمده تشک یک نفره ارزان مهمان
  • تشک یک نفره ارزان مهمان برای فروش عمده در بازار با روش های مدرن در دسترس خریداران قرار گرفته که سفارش از طریق این مرکز، برای شما متنوع ترین محصولات به همراه بهترین قیمت ها را به همراه دارد.

    تجارت تشک های مسافرتی زمانی سودآور خواهد بود که شما به عنوان یک خریدار عمده بتوانید سفارش خود را متناسب با نوع نیاز مشتریان خود در هر منطقه ای که هستید به انجام رسانید.

    اگر ما بخواهیم یکی از بهترین نوع تشک های مسافرتی خود را پیشنهاد نماییم، بدون شک تشک های سوپر vip تولید شده با بهترین جنس پارچه و بهترین نوع آکاردئون، گزینه خوبی خواهد بود.

    مشخصات تشک یک نفره ارزان مسافرتی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    مشخصات تشک یک نفره ارزان مسافرتی

    تشک یک نفره ارزان مسافرتی بر اساس نیازهایی که مشتریان دارند می توانند با مشخصات متفاوتی تولید شود که کوچکترین سایز ارائه شده، تشک های ۱۸۰*۸۰ سانتیمتر می باشند.

    وزن دو کیلوگرم هم یک وزن مناسب و کاربردی است برای افرادی که تمایل به خرید عمده ارزان ترین تشک های مسافرتی را دارند و در شرکت پاندا بهترین نمونه را می توانند انتخاب نمایند.

    صادرات تشک های ارزان مهمان

    صادرات تشک های ارزان مهمان

    تشک های ارزان مهمان هم در بازار داخلی، مورد استقبال خریداران عمده قرار گرفته است و هم متقاضیان زیادی، تمایل به سفارش عمده تشک برای صادرات دارند.

    الیاف رنگی مورد استفاده در تشک به گونه ای است که داخل تشک، فیکس شده و بتوان در مدت زمان طولانی تری از این نوع تشک ها استفاده نموده و حتی برای صادرات آن ها هم اقدام نمود.

    لیست انواع تشک های مسافرتی

    لیست انواع تشک های مسافرتی

    در لیست ارائه شده توسط شرکت تولیدی پاندا، انواع تشک های مسافرتی قرار دارد که از جمله آن ها می توان به تشک های vip، سوپر vip، تشک های بدون زیپ، زیپ دار و … اشاره نمود.

    هر کدام از تشک های ارائه شده هم به نوبه خود از وزن و مشخصات متفاوتی برخوردار هستند که با وجود این همه تنوع، برای هر نیازی می توانیم یک محصول مناسب را پیشنهاد نماییم.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399