قیمت پتو ژله ای تیسا گل برجسته شادیلون

قیمت پتو ژله ای تیسا گل برجسته شادیلون
  • قیمت پتو ژله ای تیسا گل برجسته شادیلون یکی از نقاط قوت فروش این محصول است چرا که این پتو در مقایسه با کیفیت بالا و ویژگی های منحصر بفردی که دارد بسیار ارزان قیمت گذاری شده است.

    شادیلون به عنوان یکی از برندهای معتبر و باسابقه که همواره رضایت مشتریان را در الویت قرار می دهد در تلاش است تا بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت ممکن عرضه کرده و با روشی امن و سریع به دست مشتریان برساند.

    طراحی پتو ژله ای تیسا گل برجسته شادیلون

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    طراحی پتو ژله ای تیسا گل برجسته شادیلون

    پتو ژله ای تیسا که از محصولات برند شادیلون می باشد در طرح های متنوع گل برجسته، سه بعدی، فانتزی، ساده و … در رنگ بندی کامل در بازارهای فروش عرضه می گردد و هر سلیقه ای را راضی خواهد کرد. در بین دنیایی از تنوع طرح و رنگ، پتو ژله ای تیسا گل برجسته یکی از طرح های پرفروش است. این طرح بسیار شیک و مدرن بوده و با انواع سبک های درکوراسیون هماهنگ می شود و به همین سبب بسیار محبوب و پرطرفدار است.

    تولید پتو ژله ای تیسا شادیلون درجه یک

    تولید پتو ژله ای تیسا شادیلون درجه یک

    در تولید پتو ژله ای تیسا شادیلون از مواد اولیه طبیعی با درجه خلوص بالا استفاده می شود و به همین سبب این نوع پتو برای افرادی که پوست های حساس دارند نیز بسیار مناسب می باشد. پتوهای ژله ای به ویژگی سبک و کم حجم بودن شهره می باشند و به همین سبب برای مصارف مختلف (استفاده روزمره، پتوی مهمان، پتوی مسافرتی و … ) مورد استفاده قرار می گیرد.

    قیمت پتو ژله ای تیسا در فروش آنلاین

    قیمت پتو ژله ای تیسا در فروش آنلاین

    شادیلون محصولات خود را به شکل مستقیم از طریق سایت های فروش آنلاین شرکت پاندا در سراسر ایران عرضه می کند. مشتریان می توانند با خرید آنلاین، این محصول را با قیمت عمده تهیه کنند و خریدی اقتصادی داشته باشند. قیمت پتو ژله ای تیسا در فروش آنلاین این محصول بسیار ارزان محاسبه می شود و امکان خرید را برای بیشتری فراهم می کند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399