قیمت عمده پتو زنبق گل برجسته برای صادرات

قیمت عمده پتو زنبق گل برجسته برای صادرات
  • قیمت عمده پتو زنبق در سطح بسیار مناسبی تعیین می شود و مشتریان با خرید انواع پتو از طریق سایت های فروش معتبر و به شکل عمده خریدی اقتصادی و به صرفه را تجربه خواهند کرد.

    پتو زنبق تولید شده در برند لاله مهرگان، با تنوع بالا در طرح های گل برجسته، فانتزی، سه بعدی، ساده و … با رنگ بندی کامل عرضه می شود و توجه هر سلیقه ای را به خود جلب می کند.

    قیمت عمده پتو زنبق گل برجسته مدل at0003

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    قیمت عمده پتو زنبق گل برجسته مدل at0003

    پتو زنبق گل برجسته مدل at0003 پتویی یک نفره در ابعاد ۲۱۰*۱۶۰ سانتی متر می باشد که از جنس پلی استر باکیفیت و درصد خلوص بالا تولید می شود. این محصول در رنگ های بژ، آبی، صورتی، طوسی و … عرضه می شود و نه تنها به عنوان پتوی روزمره، بلکه به عنوان پتوی مهمان و یا پتوی مسافرتی نیز قابل استفاده می باشد. قیمت عمده پتو زنبق گل برجسته مدل at0003، یکی از نکات مثبت فروش این محصول می باشد چرا که در ارزان ترین سطح ممکن تعیین می شود و همین موضوع در جلب رضایت مشتریان بسیار تاثیرگذار بوده است.

    صادرات پتو زنبق گل برجسته به بازار عراق

    صادرات پتو زنبق گل برجسته به بازار عراق

    پتو زنبق گل برجسته ی لاله مهرگان در تمامی مراحل طراحی، تولید و بسته بندی ، بالاترین استانداردهای جهانی را رعایت و پیاده کرده و همین موضوع است که دوام بالا، عمر طولانی و کیفیت مثال زدنی این محصول را توضیح می دهد. این محصول با دارا بودن نشان استاندارد موفق به حضور در بازارهای صادراتی نیز شده است. صادرات پتو زنبق گل برجسته به عراق بازاری بسیار فعال و رقابتی دارد و می توان آینده ی روشنی برای این بخش متصور شد.

    فروش اینترنتی پتو زنبق گل برجسته

    فروش اینترنتی پتو زنبق گل برجسته

    سایت های فروش شرکت پاندا به عنوان درگاهی امن برای عرضه مستقیم انواع کالای خواب می باشد که محصولات را به صورت مستقیم از تولیدی خریداری کرده و بی واسطه و به شکل عمده به دست مشتریان می رساند. فروش اینترنتی پتو زنبق گل برجسته بدون محدودیت در سراسر ایران آمده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد و مشتریان می توانند با روشی سریع و آسان سفارش خود را به شکل غیرحضوری ثبت کنند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399