فروش عمده تشک خواب سفری تولیدی پاندا

فروش عمده تشک خواب سفری تولیدی پاندا
  • فروش عمده تشک خواب سفری شرکت پاندا توانسته سهم بسزایی درفروش این محصول داشته باشد.

    شرکت پاندا یکی از معتبرترین تولیدکنندگان تشک خواب سفری است این شرکت توانسته تمام ملزومات خواب را با بهترین کیفیت به بازار عرضه کند این شرکت همچنین  نمایندگی  پخش و فروش بسیاری از کالاهای خواب که کیفیت آن ها تایید شده را برعهده گرفته است.

    پخش و فروش عمده تشک خواب تولیدی شرکت پاندا با قیمت هایی رقابتی در بازار کشور فرصتی ایده آل برای هر یک از خریداران عمده  این محصولات خواهد بود.

    هنگام خرید تشک باید به چه پارامترهایی توجه کنیم 

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    هنگام خرید تشک باید به چه پارامترهایی توجه کنیم

    تولیدکنندگان تشک مسافرتی، تولیدات خود را بر اساس اهمیت  پارامترهایی چون قیمت، کیفیت با وزن های متفاوت و لایه های تشکیل دهنده متفاوت ارائه می دهند.این تشک ها رنگ ثابتی دارند و با شست و شوی مکرر رنگ پریده نمی شوند، ضد حساسیت و ضد تعریق هستند.

    تشک هایی با وزن ۱۵۰۰ گرم، ۲۰۰۰ گرم، ۲۵۰۰ گرم، ۳۰۰۰ گرم از انواع مدل های تشک هستند که توسط مجموعه پاندا تولید می شود.

    زیپ دار و بدون زیپ بودن تشک آیتم دیگر مدل های مختلف این محصول است که می توانید هنگام  سفارش عمده به آن توجه کنید.

    خصوصیات تشک های سفری

    خصوصیات تشک های سفری

    وزن این تشک های سفری از ۱٫۵ تا سه کیلوگرم برای تشک یک نفره و تشک های دونفره است. جنس رویه این تشک های تولیدی از پارچه فلامنت، پارچه اعلا و … است.

    پخش و فروش عمده تشک خواب با قیمت های جنجال برانگیز به صورت مستقیم و بی واسطه  توانسته فرصتی  کم نظیر و کاملا سودآور را برای خریداران این محصولات فراهم کند.

    صادرات و فروش عمده تشک خواب سفری

    صادرات و فروش عمده تشک خواب سفری

    تشک های مسافرتی ارزان و متنوع برای فروش عمده در بازار های  داخلی و خارجی، از طریق مجموعه پاندا خواب با مدل های متنوع   عرضه می شوند.

    شرکت تشک سفری پاندا، برند معروفی است که مرکز عمده فروشی تشک در اصفهان است. این کمپانی به دلیل ظرفیت بالای تولید توانایی لازم برای ارسال تشک به تمامی نقاط کشور با هر حجمی از فروش را دارد.

    تولیدی تشک مسافرتی اصفهان با عنوان شرکت تشک سفری پاندا یکی از مجموعه هایی است که به مشتریان و خریداران، شرایط لازم برای خرید عمده و سفارش بی واسطه انواع تشک را می دهد که البته همه این ها به نفع خریداران محصولات این کمپانی است.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399