قیمت پتو مارک نرمین گل برجسته دونفره

قیمت پتو مارک نرمین گل برجسته دونفره
  • قیمت پتو مارک نرمین گل برجسته دونفره و یک نفره در این مجموعه برای فروش عمده اعلام می شود تا هم به سادگی در اختیار شما قرار بگیرد و هم بتوانید بدون واسطه اقدام به سفارش نمایید. پتو نسیم و نگین هم از دیگر مدل هایی هستند که شما می توانید برای خرید عمده آن اقدام نمایید.

    یکی از مدل پتوهایی که به نسبت، هم وزن سنگین دارد و هم قیمت مقرون به صرفه ای می تواند داشته باشد مربوط به مدل پتو نرمین از محصولات شرکت نرمینه بافت کاشان می باشد.

    بافت این پتو دونفره گل برجسته با وزن ۳۲۰۰ گرم و با ابعاد ۲۴۰ * ۲۲۰ سانتیمتر انجام می شود که شما برای خرید عمده می توانید در کارتن های هشت عددی اقدام به سفارش نمایید.

    بهترین محصولات شرکت نرمینه بافت کاشان

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    بهترین محصولات شرکت نرمینه بافت کاشان

    امروزه با فعالیت شرکت نرمینه بافت کاشان شاهد ارائه محصولات متنوعی به بازار هستیم و یکی از بهترین و لاکچری ترین محصولات این شرکت، مربوط به پتو ونلون است.

    پتو آکرلیک نرمینه با نام ونلون تولید می شود که این پتوی سنگین وزن و خاص را شما می توانید از این مجموعه سفارش دهید که دارای کارتن های دونفره شش عددی است.

    پتو نرمین گل برجسته

    قیمت پتو مارک نرمین گل برجسته

    اما پتو مدل نرمین هم یکی از محصولاتی خواهد بود که قیمت مناسب را در کنار حفظ کیفیت به همراه دارد اما الیاف مورد استفاده برای تولید این مدل پتو، الیاف پلی استر می باشد.

    قیمت پتو مارک نرمین و قیمت پتو نرمینه مدل نگین و تمامی محصولات این شرکت را شما می توانید از تیم فروش ما به دست آورید و ارسال از تهران، سبب شده تا سریع تر بتوانیم به دست شما برسانیم.

    آدرس کارخانه پتوی نرمینه کاشان

    آدرس کارخانه پتوی نرمینه کاشان

    آدرس کارخانه پتوی نرمینه بافت در استان مرکزی و شهر کاشان می باشد که در شهرک صنعتی کاوه قرار دارد.

    این کارخانه سال ها در عرصه نساجی و بافت پتو مشغول به فعالیت می باشد که برای خرید پتو از کارخانه و اطلاع از لیست قیمت به روز این محصولات، راه مناسبی از طریق این سایت برای شما ایجاد شده است.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399