سفارش پتو نیکو بافت تک رنگ مدل الماس

سفارش پتو نیکو بافت تک رنگ مدل الماس
  • پتو نیکو بافت تک رنگ ارائه کننده مدل های متعددی همچون برلیان و الماس می باشد. سفارش عمده پتو از تولیدات این شرکت، به ایجاد یک زمینه برای تجارت کمک نموده است و شما تولیدات متعدد این کارخانه را برای خرید عمده می توانید انتخاب نمایید.

    فعالیت کارخانه نیکوبافت در طول سال ها، سبب شده تا شاهد ارائه بهترین نوع پتوهای یک نفره و دونفره راشل پلی استر به بازار باشیم.

    پتو یک نفره الماس با وزن به همراه بسته بندی، ۳۰۰۰ گرم است که جنس و کیفیت عالی و درجه یک دارد و ابعاد آن هم ۲۲۰ * ۱۶۰ سانتیمتر می باشد و همین ها نشان از کیفیت بالای این مدل پتوها دارد.

    رنگ بندی پتو نیکو بافت

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    رنگ بندی پتو نیکو بافت تک رنگ

    تولیدات پتو نیکو بافت تک رنگ شامل رنگ بندی های متعددی می شود که می توان به رنگ های قرمز گلبهی، بنفش، کله غازی، آبی روشن و قهوه ای طلایی اشاره نمود.

    براقیت پتوهای الماس هم بالا می باشد که این به دلیل جنس خوب الیاف مورد استفاده در بافت این مدل پتوها می باشد تا هم ظاهر خوبی ارائه نمایند و هم کیفیت خوبی داشته باشند.

    قیمت پتوی الماس شرکت نیکوباف

    قیمت پتوی الماس شرکت نیکوباف

    شرکت نیکوباف مدل پتوهای خود را با نام های متعددی در بازار توزیع می کند که یکی از معروف ترین این محصولات مربوط به مدل پتوی الماس می باشد.

    شرکت نیکوباف تولید کننده پتوهای راشل گل برجسته در نمونه های تک رنگ و گل دار می باشد که به خوبی، در تولیدات خود، نیازهای مشتریان را در نظر می گیرد.

    صادرات پتو ایرانی گل برجسته

    صادرات پتو ایرانی گل برجسته

    صادرات پتو هم می تواند یکی از فعالیت های خوب برای سودآوری به حساب آید که از بهترین مارک های ایرانی تولید کننده پتو گل برجسته می توان به تولیدات شرکت نیکوبافت اشاره نمود.

    پتو الماس هم از مدل های معروف، حتی در بازارهای خارجی می باشد که از درب کارخانه ساوه، امکان بارگیری و ارسال به کشورهای مقصد مد نظر شما هم وجود دارد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399