قیمت پتوی شادیلون یک نفره چیکا

قیمت پتوی شادیلون یک نفره چیکا
  • قیمت پتوی شادیلون یک نفره بر اساس مدل های چیکا و روشا و عروسکی و … تعیین می شود و چیکا یکی از سنگین ترین پتوهای یک نفره این کارخانه در مشهد است. نمونه های پتو تک رنگ و گلدار چیکا، هر کدام، قیمت های جداگانه ای دارند.

    در انتخاب یک پتو شما می توانید به پارامترهای مهمی همچون وزن پتو، ابعاد و نوع بسته بندی آن توجه کنید و چیکا یکی از مدل پتوهای یک نفره می باشد که از هر لحاظ، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

    در تجارت پتو، شما صرفا نباید روی یک مدل پتو سرمایه گذاری کنید بلکه با داشتن تنوع بیشتر، هم به جهت مدل و هم قیمت، می توانید مشتریان بیشتری از آن خود نمایید.

    مشخصات پتو چیکا

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    مشخصات پتو چیکا

    در معرفی مشخصات پتو چیکا یک نفره می توان به ویژگی هایی همچون وزن ۲۸۰۰ گرمی، کارتن های نه عددی و ابعاد ۲۲۰ * ۱۶۰ سانتیمتری آن اشاره نمود و این مدل پتوها دارای نوار دور دوزی هم می باشند که کیفیت کار را افزایش می دهد.

    پتوهای تک رنگ چیکا، در نمونه های گل ریز و گل درشت تولید می شوند که هر طرحی، مشتریان و طرفداران مخصوص به خود را دارد.

    پتوی شادیلون یک نفره از کارخانه

    قیمت پتوی شادیلون یک نفره از کارخانه

    قیمت پتوی شادیلون یک نفره در صورتی که از کارخانه تولید کننده تهیه شود می تواند در امر تجارت بسیار موثر باشد تا شما هم بتوانید به سودآوری خوبی دست یابید.

    اما تنها قیمت نیست که در سودآوری شما تاثیرگذار است بلکه شما باید به ویژگی های دیگری همچون نوع محصول انتخابی، تنوع رنگ و طرح ارائه شده هم توجه نمایید.

    فروش عمده پتو نوبافت شادیلون مشهد

    فروش عمده پتو نوبافت شادیلون مشهد

    به منظور عرضه مستقیم تولیدات شرکت نوبافت شادیلون مشهد، مسیرهای متعددی ارائه شده که یکی از دسترس پذیرترین این مسیرها مربوط به فروش اینترنتی پتو است.

    علاوه بر پتو یک نفره چیکا، پتو روشا، پارمیدا، آتیس و … هم از تولیداتی است که توسط این شرکت بافندگی پتو در مشهد به بازار ارائه می شوند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399