قیمت روتختی دونفره پنبه دوزی شرکت پاندا

قیمت روتختی دونفره پنبه دوزی شرکت پاندا
  • روتختی دونفره پنبه دوزی شرکت پاندا هم نمونه یکی از سرویس های خواب خوب و باکیفیت می باشد که هم نمونه های ایرانی و هم نمونه های خارجی آن با بهترین قیمت ممکن عرضه می شود و برای سفارش عمده نیز، سریع ترین مسیر، ایجاد شده است.

    دوخت سرویس های روتختی با انواع مدل ها و روش ها انجام می شود که یکی از آن ها مربوط به روتختی های پنبه دوزی شده است.

    این نوع سرویس های خواب یک نفره و دونفره، از ضخامت بسیار پایینی برخوردار هستند و اغلب به صورت ست های سه و دو تکه عرضه می شوند.

    با توجه به لایه پنبه ای داخل این نوع روتختی ها، می توان انتظار بالاترین گرمایش را داشت.

    خرید روتختی چهل تکه

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    خرید روتختی چهل تکه ایرانی قیمت مناسب

    خرید روتختی چهل تکه ایرانی می تواند یکی از نمونه های خوب و قیمت مناسب پیشنهادی شرکت پاندا باشد که شما در این مرکز می توانید به راحتیبرای سفارش عمده آن اقدام نمایید.

    مجموعه پاندا یکی از تولید کنندگان مطرح روتختی در بازار می باشد که سرویس های خواب مناسبی را متناسب با نیاز بازار عرضه می نماید.

    تولید روتختی سه تکه

    تولید روتختی سه تکه دونفره ارزان

    روتختی دونفره پنبه دوزی به صورت ست سه تیکه که شامل دو روبالشی و یک لحاف است تولید می شود و همین کم بودن اجزا هم می تواند یکی از دلایل ارزان تر بودن این مدل روتختی ها باشد.

    از طرفی، وجود یک لایه پنبه ای داخل لحاف این مدل روتختی، عاملی برای گرم تر شدن آن می باشد تا در تمامی فصول بتوان از آن استفاده نمود.

    مرکز پخش روتختی

    مرکز پخش روتختی دونفره پنبه دوزی

    پاندا به عنوان بهترین مرکز برای پخش عمده روتختی دونفره پنبه دوزی همچنین نمونه های دیگر می باشد که شما بتوانید در راستای سفارش و همکاری با ما ارتباط بگیرید.

    روتختی های خوب و قیمت مناسب شرکت پاندا به همراه تنوع طرح و مدل های ممکن در اختیار شما بوده و می توانید برای سفارش عمده با ما در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399