قیمت پتو مسافرتی خارجی یک نفره اسفیلا

قیمت پتو مسافرتی خارجی یک نفره اسفیلا
  • قیمت پتو مسافرتی خارجی با مارک اسفیلا که ساده و بدون نوار می باشد، ارزان ترین گزینه موجود در بازار محسوب می شود. این مدل پتو چینی با عدل هشتاد عددی بسته بندی شده است اما در شرکت پاندا، با تعداد پایین تر از عدل هم امکان فروش این محصول وجود دارد.

    اسفیلا یک برند تولید کننده پتو چینی می باشد که در بازار ایران هم با توجه به قیمت هایی که ارائه می نماید، به خوبی توانسته جایگاه بالایی را کسب نماید.

    پتو مارک خارجی اسفیلا دونفره دارای وزن ۹۰۰ گرم با ابعاد ۲۴۰ * ۲۲۰ سانتیمتر می باشد که این مدل پتو ژله ای قیمت های کاملا رقابتی به نسبت مارک های دیگر به همراه دارد.

    پتو مسافرتی خارجی درجه یک

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    قیمت پتو مسافرتی خارجی درجه یک

    کیفیت درجه یک بدون شک، قیمت های بالایی هم به همراه خواهد داشت اما داشتن یک قیمت خوب در کنار کیفیت معقول، در شرایط اقتصادی امروزی، می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

    اگر بخواهیم یکی از مارک های خوب عرضه کننده پتو ژله ای خارجی را معرفی نماییم، پتو مارک اسفیلا می تواند گزینه خوبی باشد که هم به صورت ساده و هم گل برجسته تولید شده است.

    فروش عمده پتو در بازار تهران

    فروش عمده پتو در بازار تهران

    بازار تهران همواره انتخاب اولیه خریداران عمده پتو می باشد که بتوانند به راحتی، به تامین انواع بهترین مدل پتوهای خارجی اقدام نمایند.

    در شرایط کنونی که شاهد افزایش بیماری های واگیردار از طرفی و افزایش هزینه های حمل و نقل و بین شهری هستیم، پس مقرون به صرفه است که از روش های غیر حضوری برای تامین عمده بهترین نمونه های پتو استفاده نمایید.

    سفارش مستقیم پتو ژله ای خارجی اسفیلا

    سفارش مستقیم پتو ژله ای خارجی اسفیلا

    سفارش مستقیم پتو ژله ای می تواند تاثیر زیادی برروی قیمت هایی داشته باشد که ارائه شده است و شرکت پاندا از شناخته شده ترین مراجعی است که ضمن معرفی انواع پتو ژله ای، به عرضه مستقیم آن ها هم اقدام نموده است.

    برای خرید عمده پتو ژله ای مارک اسفیلا با بهترین قیمت و کیفیت، پیشنهاد می کنیم با تیم فروش پاندا در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399