بازار فروش روتختي سه بعدی با ست پرده

بازار فروش روتختي سه بعدی با ست پرده
  • بازار فروش روتختي از جدیدترین کارهایی که عرضه نموده مربوط به ست روتختی با پرده می باشد که تولید آن ها با پارچه های میکرو و یا هازان به همراه الیاف ویسکوز انجام می شود و بهترین موقعیت خواهد بود که شما بتوانید برای خرید عمده با حاشیه سود خوب، اقدام نمایید.

    بازار تجاری کالای خواب این روزها با ایده های خوبی مواجه شده است که در این میان می توان از مدل روتختی هایی نام برد که به جهت طرح و رنگ، ست پرده آن ها هم تولید می شود.

    این خلاقیت از سمت شرکت پاندا هم قابل پیاده سازی می باشد که توانسته بیش از هزار طرح و رنگ مختل از مدل روتختی هایی که در بازار مورد نیاز می باشد را ارائه نماید.

    فروش روتختي مستقیم از تولیدی تهران

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    بازار فروش روتختي مستقیم از تولیدی تهران

    بازار فروش روتختي این روزها نیاز به تنوع دارد و یکی از جدیدترین ایده هایی که توسط تولید کنندگان روتختی مورد استفاده قرار گرفته است مربوط به تولید روتختی های چاپ دیجیتال می باشد.

    در انتخاب جنس پارچه های مورد استفاده برای تولید روتختی های چاپ دیجیتال می توان از پارچه های میکرو، هازان و یا نمونه های مخمل مقاوم به حرارت استفاده نمود.

    شرکت چاپ انواع پنل پرده و روتختی سه بعدی

    شرکت چاپ انواع پنل پرده و روتختی سه بعدی

    شرکت پاندا از به روزترین تجهیزات برای چاپ پرده و روتختی های سه بعدی برخوردار می باشد که این مسئله سبب ارائه بهترین کیفیت به همراه بیشترین تنوع شده است.

    روتختی های سه بعدی به صورت یک رو تولید می شوند و پشت لحاف، بنا به درخواست مشتری می تواند به صورت رنگی و یا سفید باشد که باز هر کدام هم قیمت های متفاوتی دارند.

    صادرات روتختی قیمت مناسب به افغانستان

    صادرات روتختی قیمت مناسب به افغانستان

    با تولید بهترین نوع از روتختی های چاپ دیجیتال، می توان انتظار صادرات روتختی های ایرانی را به کشورهایی همچون افغانستان را داشت.

    در کشور ما، هزینه های تولید روتختی بسیار پایین می باشد و به همین دلیل هم صادرات گسترده ای را می توان به انجام رسانید که شما هم در این مسیر تجاری می توانید با پاندا همراه شوید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399