خرید اینترنتی بالش پاتریک عروسکی

خرید اینترنتی بالش پاتریک عروسکی
  • بالش پاتریک یکی از انواع بالش های عروسکی می باشد که در رنگ جذاب و طرحی زیبا تولید شده است که بسیار نرم و لطیف می باشد که می توان آن را به صورت مستقیم و با ارزان ترین قیمت خریداری کرد.

    اگر خوشحال کردن کودکان و تزئین و زیبا کردن اتاق کودک برایتان اهمیت دارد بدون شک یکی از راه های ساده استفاده از بالش های عروسکی می باشد که با استفاده از این بالش ها به راحتی می توان اتاق کودک را جذاب و زیبا کرد.

    دوخت بالش های عروسکی در طرح های مختلف از جمله مدل بالش های فانتزی حیوانات، بالش های فانتزی در طرح میوه ای و … انجام می شود. این بالش ها برای کودکان بسیار دوست داشتنی و هیجان انگیز می باشد.

    ویژگی های بالش عروسکی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    ویژگی های بالش پاتریک عروسکی

    بالش پاتریک عروسکی دارای رنگ جذاب و شادی می باشد و کودکان از این طرح بسیار استقبال می کنند. این بالش از پارچه ای ساخته شده است که ضد حساسیت می باشد و بسیار نرم و راحت می باشد.

    دوخت تمیز، نیز یکی دیگر از ویژگی های این بالش است که زیبایی آن را دوچندان کرده است. این بالش به آسانی قابل شست و شو در ماشین لباسشویی می باشد.

    الگو و دستورالعمل تولید بالش های عروسکی چگونه است؟

    الگو و دستورالعمل تولید بالش های عروسکی چگونه است؟

    بالش ها با طراحی های مختلف در اشکال مختلف، قابل تولید است. در الگوی این محصولات، بسته به نوع و طرح بالش های عروسکی، به رسم کردن یک شکل هندسی، از اندازه مورد نظر نیاز داریم.

    در تولید بالش های عروسکی برای پر کردن داخل آنها از پنبه های نرم و لطیف استفاده می شود و در آخر قطعات کوچک الگو را باید با دست انجام دهیم.

    تولید بالش های عروسکی دخترانه

    تولید بالش های عروسکی دخترانه

    بالش های فانتزی عروسکی هم در طرح های دخترانه و هم در طرح های پسرانه قابل تولید می باشند.

    از جمله بالش های عروسکی دخترانه می توان به بالش های نمدی، بالش طرح ستاره، بالش طرح گربه، طرح ماه، طرح باب اسفنجی و … اشاره کرد که با طراحی بسیار ظریف و زیبا و با دوام تولید شده اند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399