خرید پتو ارزان قیمت پروانه نگاریزد

خرید پتو ارزان قیمت پروانه نگاریزد
  • خرید پتو ارزان قیمت ایرانی را با انتخاب پتو پروانه کارخانه نگار یزد می توانید به انجام رسانید. این مدل پتوی ساده گلدار یک نفره و دونفره با وزن استاندارد و اندازه مناسب در کارتن های ۱۲ و ۸ عددی عرضه شده و می توانید برای سفارش عمده آن با ما در تماس باشید.

    پتو یک نفره پروانه با ابعاد ۲۲۰*۱۶۰ و وزن ۲۱۵۰ گرم تولید می شود که نرمی و لطافت خوبی به همراه دارد و در تمامی فصول می توانید از این مدل پتوها استفاده نمایید.

    پتوی پروانه نگار یزد، یک پتوی خوب و قیمت مناسب در بازار می باشد که برای افرادی که به دنبال پتوهای ارزان هستند، پیشنهاد خوب و ویژه ای خواهد بود.

    محصولات کارخانه پتو یزد

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    محصولات کارخانه پتو یزد

    کارخانه پتو نگاریزد از تولید کنندگان قدیمی پتو در بازار می باشد که محصولات متعددی را ارائه نموده و از جمله آن ها می توان به پتو پروانه، پتو درناز و پتو پریما اشاره نمود.

    این شرکت تولیدی، همواره در تلاش است تا تولیدات خود را با بهترین قیمت و کیفیت خوب عرضه نماید و همین مسئله هم عامل اصلی موفقیت این شرکت تولیدی می باشد.

    لیست قیمت پتو پروانه

    لیست قیمت پتو پروانه در یزد

    در لیست قیمت محصولات تولیدی کارخانه نگاریزد، پتو پروانه هم به چشم می خورد که این مدل پتوها، از جمله ویژگی هایی که دارند مربوط به گل برجسته نبودن آن ها است و همین مسئله هم عاملی برای کاهش قیمت آن شده است.

    کارتن هایی که برای بسته بندی پتو یک نفره در نظر گرفته شده، دوازده تخته پتو جا می گیرد و در خصوص مدل های دونفره هم هشت تخته پتو قرار داده می شود.

    سفارش خرید پتو ارزان

    سفارش خرید پتو ارزان قیمت

    سفارش خرید پتو ارزان قیمت را با انتخاب پتوهای پروانه و پریما می توانید به انجام رسانید که ارسال بار از درب کارخانه می تواند یکی از مهم ترین عواملی باشد که به ارائه بهترین قیمت ها کمک می نماید.

    شما برای سفارش عمده پتو و اطلاع از قیمت ها و نحوه همکاری با ما می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی ما اقدام به تماس نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399