خرید عمده پتو مینک بیمارستانی

خرید عمده پتو مینک بیمارستانی
  • پتو مینک بیمارستانی تولید شده در کارخانه اصفهان در وزن ها و رنگ بندی های مختلف در دسترس مشتریان قرار گرفته که بتوانید برای خرید عمده در عدل های ۲۵ و ۳۰ عددی اقدام نمایید و امکان صادرات پتو به عراق و افغانستان و دیگر کشورها نیز وجود دارد.

    تولیدات کارخانه پتو در اصفهان شامل موارد زیادی می باشد که در میان آن ها می توان به پتو مینک اشاره نمود و این نوع پتو از زمینه های مصرفی گسترده ای برخوردار می باشد.

    قیمت ارزان این مدل پتوها سبب شده تا در بیمارستان ها، اقامت گاه ها و … مصرف بالایی داشته باشند و در نمونه های ۱۸۰۰ گرم، ۲۱۰۰ گرم و … می توانید برای سفارش عمده اقدام نمایید.

    صادرات پتو مینک

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    صادرات پتو مینک بیمارستانی

    با افزایش ظرفیت تولیدات شرکت پتو در اصفهان، موقعیت خوبی برای صادرات پتو به کشورهای مختلف ایجاد شده است که از جمله می توان به بازار عراق و افغانستان اشاره نمود.

    پتو مینک بیمارستانی در طرح های گل و ببر و … تولید می شوند و معمولا عدل بندی آن ها به صورت بسته های ۲۵ و ۳۰ عددی انجام شده تا بتوانید برای خرید عمده آن ها اقدام نمایید.

    پتو 2300 گرم اصفهان

    فروش اینترنتی پتو ۲۳۰۰ گرم اصفهان

    فروش اینترنتی پتو مینک با وزن ۲۳۰۰ گرم که در کارخانه اصفهان تولید می شود، یکی از فعالیت هایی است که از طریق این سایت انجام شده تا شما بتوانید دسترسی بی واسطه به این تولیدات داشته باشید.

    علاوه بر تولیدات پتو یک نفره مینک، نمونه های دونفره آن نیز تولید و در بسته بندی های بیست عددی عرضه شده اند که سفارش این نوع پتوها را هم می توانید از طریق این مرکز انجام دهید.

    قیمت خرید پتو از کارخانه

    بهترین قیمت خرید پتو از کارخانه

    کارخانه همواره بهترین مرجع برای دریافت بهترین قیمت خرید عمده پتو می باشد که در خصوص پتوهای مینک اصفهان هم دسترسی برای خریداران عمده این محصول فراهم شده تا بتوانند اقدام به سفارش پتو از کارخانه نمایند.

    شرکت پاندا به عنوان عمده فروش انواع پتو در بازار، بستر لازم برای ارسال پتو به شهرها و کشورهای مختلف را به راحتی ایجاد نموده است.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399