قیمت پتو مسافرتی tgh چینی ارزان

قیمت پتو مسافرتی tgh چینی ارزان
  • قیمت پتو مسافرتی tgh یکی از مدل های بسیار جالبی است که به دلیل وزن بسیار کم و حجم خیلی کمی که دارد بیشتر افراد از آن در مسافرت ها استفاده می کنند.

    پتو های مسافرتی یکی از لوازم خوابی است که هر فردی برای سفر رفتن باید با خود به همراه داشته باشد. معمولا قیمت پتو های مسافرتی نسبت به پتو های دیگر دارای قیمت پایین تری است و معمولا در هر خانه ای دیده می شود.

    پتو های مسافرتی فقط برای مسافرت ها تولید نشده اند و همچنین می توان در منزل نیز در فصل های پاییز و بهار استفاده کرد. تولیدی ها سعی می کنند تا پتو های مسافرتی را در جنس هایی تولید کنند که با هر آب و هوایی سازگاری داشته باشد.

    قیمت پتو مسافرتی 001tgh

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    قیمت پتو مسافرتی ۰۰۱tgh

    پتوی Tgh001 یکی از مدل های پتو مسافرتی می باشد که در ابعاد ۲۲۰*۲۱۰ سانتی متر تولید می کنند و دارای وزن ۱۳۰۰ گرم می باشد.

    این مدل پتو مسافرتی از جنس پلی استر تولی شده است که مدلی ژله ای و بسیار فوق العاده نرم و لطیف است و هم با دست و هم با باشین لباس شویی قابل شست و شو می باشد.

    یک پتو مسافرتی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

    یک پتو مسافرتی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

    یک پتو مسافرتی در درجه اول باید دارای وزنی سبک باشد تا به راحتی بتوان حمل کرد و همچنین باید دارای حجم بسیار کمی باشد تا در مسافرت جای زیادی را نگیرد.

    پتو های مسافرتی باید از جنسی باشند که در هوای رطوبت و شرجی نیز دوام زیادی داشته باشد و با هر آب و هوایی سازگار باشد.

    تولیدی های پتو مسافرتی چه ملاک هایی برای تولید دارند؟

    تولیدی های پتو مسافرتی چه ملاک هایی برای تولید دارند؟

    از آنجا که پتو های مسافرتی بسیار بین مردم محبوبیت دارد و بسیاری از افراد پتوی مسافرتی شخصی دارند، تولیدی ها سعی می کند تا تولیدات خود را زیاد کنند و سود بسیاری کنند.

    تولید کنندگان سعی می کنند که از بهترین پارچه ها و الیاف برای تولید پتو های مسافرتی استفاده کنند تا کیفیت پتو ها بالا ببرند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399