مرکز پخش تشک اصفهان مدل های مسافرتی

مرکز پخش تشک اصفهان مدل های مسافرتی
  • مرکز پخش تشک اصفهان با معرفی بهترین مدل های تشک مسافرتی، توانسته برای تمامی مشتریان از تمامی شهرها، فرصت مناسبی برای خرید عمده فراهم آورد.

    امروزه تشک های مسافرتی با توجه به ویژگی هایی که دارند به خوبی توانسته اند جایگزین انواع تشک های سنتی شوند و نخستین ویژگی آن ها مربوط به سبک و کم حجم بودن آن ها می باشد.

    تشک های مسافرتی دارای زمینه های تجاری خوبی هستند که می توان انتظار سودآوری های خوبی هم داشت و تامین مستقیم از کارخانه، می تواند این مزیت را به همراه داشته باشد که شما حاشیه سود بیشتری داشته باشید.

    مرکز پخش تشک اصفهان در بازار

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    مرکز پخش تشک اصفهان در بازار

    مرکز پخش تشک اصفهان که توسط شرکت پاندا مدیریت می شود توانسته بهترین نوع تشک های مسافرتی تولید نماید و ارائه قیمت های به روز در این مرکز، سبب شده تا شرایط همکاری با شرکت های مختلف فراهم شود.

    تشک های مسافرتی از لایه های آکاردئونی به صورت زیپ دار تولید شده اند که این لایه آکاردئونی قابلیت تا شدن بدون شکستگی را دارد و فضای کمی هم اشغال می کند.

    انواع مدل های تشک مسافرتی

    انواع مدل های تشک مسافرتی

    تشک های مسافرتی دارای انواع مدل های مختلف می باشند که این تفاوت ها می تواند در وزن، جنس پارچه، نوع الیاف داخلی، ابعاد و همچنین نوع بسته بندی باشد.

    همین تفاوت های به ظاهر ساده می تواند تفاوت های زیادی در قیمت های تمام شده هم داشته باشد که در مجموعه پاندا می توانید لیستی از مدل کارهای مختلف را مشاهده نمایید.

    صادرات تشک از اصفهان به عراق

    صادرات تشک از اصفهان به عراق

    بالا بودن ظرفیت تولید تشک های مسافرتی در اصفهان سبب شده تا نیاز به بازارهای بیشتری برای توزیع تشک ها باشد و بدون شک، بازار کشورهای خارجی نظیر عراق می تواند بستر مناسبی باشد.

    تشک های پیشنهادی بر اساس نوع نیاز تاجران می تواند شامل انواع تشک های یک نفره و دونفره زیپ دار و بدون زیپ با انواع وزن های مختلف باشد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399