قیمت عمده پتو دونفره ترولاو دورو برجسته

قیمت عمده پتو دونفره ترولاو دورو برجسته
  • قیمت پتو خارجی ترولاو دو نفره در بازارهای داخلی با توجه به قیمت ارز و  کیفیت کالا بستگی دارد. پتوهای گل برجسته یکی از انواع پتوهای پر طرفدار در بین مدل های موجود است که پتوی ترولاو از طرح ونقش زیبا و خاصی برخوردار است.

    پتوی گل برجسته دو نفره ترولاو از بهترین الیاف تولید شده است و همه این محصولات به صورت کاملا بسته بندی شده وارد کشور شده است. پتوی خارجی به دلیل کیفیت بالا مشتریان زیادی ذارد و افراد زیادی علاقه مند واردات کالاهای خارجی هستند.

    قیمت پتوی ترولاو به دلیل نوسات ارز قیمت ثابتی ندارد و همین موضوع خرید این محصول را برای متقاضیان مشکل می کند. کارشناسان ما در این مجموعه مفتخر هستند تا این محصول را به قیمت مناسب و عمده در اختیار شما قرار دهند با در تماس باشید.

    پتو ترولاو کلودی طرح قلب

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    پتو ترولاو کلودی طرح قلب

    پتو ترولاو مدل کلودی طرح قلب برجسته بسیار نرم و لطیف و در رنگ های مختلف و با تراکم بالا عرضه می شود. این پتو دو رو است و دارای دو رنگ متفاوت برای هر طرف است. جنس این پتو پلی استر و دارای ۴۰۰۰گرم وزن است و با ابعاد ۲۴۰*۲۲۰ سانتی متر تولید شده است.

    نمایندگی پتو ترولاو

    نمایندگی پتو ترولاو

    پتو ترولاو یکی از انواع پتوهای وارداتی جدید است که با طراحی زیبا جایگاه ویژه ای در بازار  پیدا کرده است. برای خرید عمده پتوی ترولاو با قیمت مناسب و ارزان به نمایندگی های معتبر در سرار کشور مراجعه کرد. مجموعه ما نیز در این زمینه می تواند به خریداران کمک و راهنمایی رساند.

    پتو ترولاو مدلt101

    پتو ترولاو مدلt101

    پتوی ترولاو مدل t101 تک نفره است و در ابعاد ۱۶۰*۲۲۰ سانتی متر عرضه شده است. این پتو بسیار نرم و لطیف است و از جنس پلی استر و مواد درجه یک تولید شده است. وزن این پتو ۲۴۰۰ گرم است و با دست و ماشین لباسشویی ققابل شستشو است.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399