بهترین تشک ایرانی چیست

بهترین تشک ایرانی چیست
  • بهترین تشک ایرانی چیست که هم از لحاظ قیمت به صرفه باشد و هم به تضمین سلامتی کمک نماید؟

    تشک های ایرانی راه طولانی ای از نسل قدیم تا نسل جدید را پیموده اند و ما شاهد تغییر و تحول بزرگی در شکل، مدل و حتی نوع ساخت آن ها بوده ایم.

    تشک های ایرانی در ابتدا به صورت پنبه ای و سنتی در خانه ها توسط مادران و مادربزرگانمان تولید میشد. اگر به خاطر داشته باشید پنبه ها را با دستگاهی زده و حجیم می کرده اند.

    اما طی گذشت زمان و پیشرفت مهندسی پزشکی، پزشکان درصدد ساخت و تولید انواع تشک های استاندارتر و طبی برآمده اند. انواع اسفنجی وفوم دار شروع کرده و امروزه به انوع طبی و طبی فنری رسیده اند. این پیشرفت مدیون پیشرفت تکنولوژی و علم طب می باشد.

    البته هنوز هم شاهد وجود تشک های قدیمی در بسیاری از منازل هستیم و حتما آن ها را می توان در منزل مادربزرگ ها پیدا کرد.

    تولید کنندگان تشک در ایران

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    تولید کنندگان تشک در ایران

    تولید کنندگان مختلفی در ایران در زمینه کالای خواب فعالیت دارند و همگی ادعا می کنند جزو بهترین تولید کنندگان کالای خواب در کشور و یا حتی در خاورمیانه هستند.

    به جرات می توان گفت شاید صدها تولید کننده ایرانی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی خود در حال تولید انواع کالای خواب هستند. اغلب شهرهای ایران در این زمینه فعال بوده و بنابراین می توان گفت: ایران در زمینه کالای خواب به خودکفایی دست یازیده است.

    البته شایسته است از تولید کنندگان ایرانی به خاطر کیفیت محصولات، شیکی بسته بندی و استفاده از مواد اولیه مرغوب و صد البته به کارگیری کادری مجرب تقدیر نمود. جالب است بدانید که تشک ها، پیش از ورود به بازار، تست هایی روی آن ها انجام می شود.

    اگر سری به بازارهای فروش و فروشگاه های مختلف در سراسر کشور زده باشید، شاهد تنوع بالایی از برند در این زمینه بوده و این برندهای زیاد سبب شده اند تا تولید کنندگان به رقابت پرداخته و درصدد عرضه محصولات بهتر و با کیفیت تر و صد البته قیمت مناسب تر برآیند که همین بازار رقابتی حاکم سبب تولیدات بهتر و متنوع تر می گردد.

    پر فروش ترین تشک ها

    پر فروش ترین تشک ها

    همان طور که پیش تر نیز ذکر شد امروزه شاهد انواع متفاوتی از تشک در بازارهای فروش بوده و انتخاب هر نوعی از آن وابسته به نیاز مشتری و عوامل دیگری چون دردهای ارتوپدی و … دارد.

    از جمله تشک های موجود در بازار می توان به:

    • تشک فنری:

    تشک های فنری به دلیل تعبیه تعداد زیادی فنر درون آن ها بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و از آن دسته تشک هایی هستند که کودکان می توانند به راحتی روی آن بالا پایین پریده و با قابلیت بالایی پرتاب شوند.

    این تشک ها بسیار نرم بوده و مناسب برای افرادی است که از انواع تشک سفت بیزار هستند.

    البته تشک های فنری نیز از ۴ نوع فنر مختلف ساخته می شوند که شما با کمی تحقیق می توانید یکی از انواع آن را متناسب با نیاز خود تهیه نمایید.

    1. تشک با فنرهای منفصل یا پاکتی
    2. تشک با فنرهای متصل
    3. فنرافست
    4. فنربونل
    • تشک با فیبر طبیعی

    این تشک ها نیز همچون سایر تشک ها از کیفیت خوبی برخوردار بوده ولی نسبت به آن ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند که دلیل این امر استفاده از فیبر طبیعی در آن ها بوده و مناسب برای افرادی است که دوست دار محیط زیست بوده و به سلامت و حفظ آن اهمیت می دهند.

    • تشک طبی فنری

    این دسته از تشک ها پرفروش ترین و مناسب ترین تشک در میان تمامی انواع بوده و اغلب خریداران علاقه به استفاده از آن دارند.

    دلیل این فروش بالا علاوه بر قیمت مناسب و متعادل، درجه سفتی و انعطاف متعادل تر نسبت به سایرین می باشد.

    • تشک طبی

    این تشک مناسب افرادی با دردهای آرتروزی و ارتوپدی بوده و از تمامی انواع ذکر شده سفت تر و قابلیت انعطاف پذیری کم تری دارد. اغلب افرادی با سن های بالاتر از آن استفاده می کنند.

     خط تولید انواع تشک

    خط تولید انواع تشک

    بی شک تولید کننده می تواند نقش به سزایی در کیفیت یک محصول داشته باشد. کیفیت خوب نیز می تواند تاثیر مستقیمی بر روی فروش گذارد.

    خط تولید های مختلفی نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا در زمینه تولید و دوخت انواع تشک فعالیت دارند. در نظر داشتن نیاز مشتری، اهمیت بالایی دارد. پارامترهایی همچون کیفیت، قیمت و تنوع مورد نظر مشتریان خواهد بود.

    خوشبختانه امروزه خط تولید های بی شماری در ایران فعالیت دارند. با تامین خواسته های مشتریان، می توان به رضایت آن ها دست یافت.

    رضایت مشتری امری است که می تواند در فروش بالای یک برند تاثیر فوق العاده زیادی داشته باشد. سبب خوش نامی یک محصول گردد.

    بازار فروش انواع تشک

    بازار فروش انواع تشک در ایران

    تورم و گرانی قیمت ها می تواند هر بازار فروشی را کساد کند. اما کالای خواب یکی از نیازهای اساسی بشر بوده و تمامی افراد حداقل یک سوم از روز خود را در خواب سپری می کنند. خواب خوب مانند غذا، برای بدن اهمیت دارد.

    خودکفایی ایران در صنعت کالای خواب، اهمیت بسزایی دارد. بنابراین بازار داخلی خوبی دارد. گسترش صادرات هم می تواند یکی از این مزیت ها محسوب شود.

    از این رو می توان آن را در زمینه فروش انواع کالای خواب برتر دانست و کالاهای خواب ایرانی را در سراسر دنیا مشاهده نمود.

    امروزه صادرکنندگان زیادی در این زمینه فعالیت کرده و انواع کالای خواب از جمله تشک های درجه یک را از درب کارخانه می گیرند. به صورت کاملا اصولی و به واسطه کادری تخصصی به دست مشتریان در کشورهای دور و نزدیک می رسانند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399