بهترین تشک طبی برای دیسک کمر

بهترین تشک طبی برای دیسک کمر
  • بهترین تشک طبی برای دیسک کمر باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ انتخاب یک تشک خوب با چه معیارهایی انجام می شود؟

    یکی از بهترین ملزومات خواب محسوب می شود. پس در انتخاب آن باید دقت زیادی داشت. امروزه مدل های مختلفی از انواع تشک در سراسر کشور وجود دارد که متناسب با هر سلیقه و نیازی می باشد.

    مشخصات تشک خوب

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    مشخصات تشک خوب

    مولفه های زیادی وجود دارد که خوب بودن و استاندارد بودن یک تشک را رقم می زند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • ابعاد تشک

    تشک ها در دو بعد یک نفره و دو نفره تهیه و تولید می شوند که هر کدام ابعاد و سایز مخصوص به خود را داشته که دانستن آن می تواند در خرید یک تشک خوب ما را یاری کند.

    سایز استاندارد تشک های یک نفره ۹۰ در ۲۰۰ و در تشک های دو نفره ۱۴۰ در ۲۰۰ می باشد.

    • ارتفاع تشک

    استفاده از تشک هایی با ارتفاع نامناسب می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به بدن وارد کند. در هنگام خرید تشک باید ابعاد و ارتفاع لبه تخت را نیز در نظر گرفت زیرا تاثیر مهمی در انتخاب نوع و ارتفاع تشک دارد.

    • متریال به کار رفته در تشک

    بدون شک نوع مواد اولیه مورد استفاده در تولید تشک، از اهمیت بالایی برخوردار است. این متریال می تواند فنر، اسفنج، مموری فوم و … باشد.

    • داشتن ضمانت نامه

    وجود ضمانت نامه کالا یکی دیگر از مواردی است که خوب بودن یک کالا را رقم زده و هر کالایی که دارای ضمانت پس از فروش باشد می تواند از فروش بهتری برخوردار شود.

    تشک طبی یا غیر طبی بخرم؟

    تشک طبی یا غیر طبی بخرم؟

    متریال مورد استفاده برای تولید تشک طبی و غیر طبی، متفاوت از هم می باشند. پس باید بر اساس اولویت های خود اقدام به انتخاب گزینه مناسب نمود.

    تشک های طبی انواعی از تشک های سفت هستند که بافت آن ها از اسفنج های سخت بوده و نرمی در آن ها دیده نمی شود. این تشک ها حالت لغزان نداشته و برای افرادی با کمر دردها و یا دردهای مزمن مناسب می باشد. این تشک ها طبق اصول طب طراحی و تولید شده اند و درون آن ها هیچ گونه فنری تعبیه نشده است و سبب می شود تا در هنگام خواب از حرکات لغزشی و بالا پایین شدن جلوگیری به عمل آید.

    مشخصات تشک غیر طبی:

    تشک های غیر طبی انواع نرم و انعطاف پذیر تشک هستند که درون آن ها انواعی از فنر تعبیه شده است که بسته به نوع فنر و مدل تعبیه شدن آن، انواع متفاوتی دارند. این تشک ها تولیدی مدرن و جدید بوده که طی چند دهه اخیر جایگاه ویژه ای را در میان مردم پیدا کرده اند.

    این تشک ها از فوم و لایه های نرم تری تهیه شده و طبق آمار حاصله فروش آن ها بالاتر بوده و با توجه به میزان بالای تقاضا خط تولید بزرگ تری را به خود اختصاص داده است.

    باید گفت عموم مردم از تشک های طبی فنری استفاده کرده و کمتر کسی به سراغ خرید انواع تشک طبی و بدون فنر خواهد رفت. البته مناسب بودن قیمت این تشک ها نسبت به انواع طبی مزید برعلت بوده که فروش آن را دوچندان کرده است.

    علت اصلی محبوبیت این تشک ها مواردی چون: سفت نبودن، جنس الیاف، نوع فنر، مموری فوم، گارانتی و قیمت مناسب می باشد.

    امروزه برندهایمختلفی چون رویال، خوشخواب و … درصدد تهیه و تولید انواع این تشک های جدید برآمده اند و همین امر سبب شده تا بازاری رقابتی در کشور به جهت فروش آن ها ایجاد گردد که در این میان رقابت بر سر کیفیت کالا و تضمین کیفیت آن می باشد.

    تشک و رابطه آن با سلامتی

    تشک و رابطه آن با سلامتی

    خواب به عنوان مهم ترین بخش زندگی هر فردی می باشد. دلیل این امر، آن است که یک سوم از روز هر شخص را تشکیل می دهد. پس انتخاب یک تشک مناسب از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. از این طریق می توان هم خستگی را در نمود و هم به حفظ سلامتی کمک نمود.

    تشک های زیادی در بازارهای فروش وجود دارند که استاندارد نبوده و استفاده از آن ها می تواند ضررات جبران ناپذیری برای سلامتی انسان به وجود آورد که گاهی این مخاطرات جبران ناپذیر هستند. دردهایی مانند دردهای ستون فقرات ازجمله آسیب هایی هستند که ممکن است در طول خواب و به دلیل استفاده از کالای خواب نامناسب ایجاد شوند. بنابراین همواره استفاده از تشک های استاندارد توصیه می شود تا در حفظ سلامتی شما تاثیر گداشته و از بیماری های مزمن ارتوپدی چون دیسک کمر و … جلوگیری به عمل آورد.

    قبرخلاف باور عموم که تاثیر تشک در حفظ سلامتی را چندان مهم تلقی نمی کندد، باید گفت تشک نامناسب و غیر استاندارد می تواند فرد را دچار بیماری هایی مانند:

    • بیماری های عضلانی
    • دیسک کمر
    • سردرد
    • پادرد
    • گردن درد
    • احساس خستگی و بی حالی

    کرده و مضراتی که بر روی بئن برجای می گذارد ممکن است عواقب طولانی مدتی داشته باشد.

    بنابراین همواره در هنگام خرید؛ توجه به این که بهترین تشک طبی برای دیسک کمر کدام است مهم ترین نکته خواهد بود.

    تشک خوب از کجا بخرم؟

    تشک خوب از کجا بخرم؟

    انتخاب یک مرکز خرید مطمئن همواره امری مهم بوده و می توان آن را پس از کیفیت کالا مهم دانست.

    اطمینان از تشک های انتخابی، با دریافت ضمانت نامه های کتبی امکان پذیر است. شرکت هایی که تولید کننده تشک هستند، همواره ضمانت نامه های معتبر را ارائه می نمایند.

    یک فروشگاه مطمئن، به مشتری این امکان را می دهد که بتوان تشک ها را تست نموده و متناسب با راحتی خود، اقدام به خرید نمود. هر فردی با توجه به اورگونومیک بدن خود، باید تشک مناسب را انتخاب نماید. برندهای متنوع تولید کننده تشک عبارتند از:

    • خوشخواب
    • ویستر
    • رویا
    • رویال
    • ورونیکا

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399