تولیدی بالش اصفهان | ۱۲۰۰ گرم الیاف توپی

تولیدی بالش اصفهان | ۱۲۰۰ گرم الیاف توپی
  • تولیدی بالش اصفهان در زمینه تولید انواع بالش فعالیت های متنوعی را انجام داده است. به این شکل که در تولید انواع بالش از الیاف متنوعی برای تولید و پر کردن ان استفاده میکند.

    یکی از این الیاف مرغوب الیاف توپی است که مقاومت بسیار بالایی دارد و دارای وزن کم و مناسبی است و قابلیت ارتجاعی بالایی نیز دارد.

    این بالش به دلیل خاصیت ارتجاعی در استفاده طولانی مدت بازهم شکل اولیه خود را حفظ میکند و یک حالت پفکی و زیبایی را نیز برای بالش ایجاد میکند.

    بالش های الیاف توپی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    بالش های الیاف توپی چه مزیت هایی دارند؟

    الیاف توپی یکی از نمونه های الیاف برای پر کردن انواع بالش، کوسن و… است.این مدل الیاف قابل استفاده برای بالش هایی است که پف کار از اهمیت بالایی برخودار است.

    لذا این نوع الیاف حالتی پفکی در بالش ایجاد مکند. ضمن اینکه این الیاف دارای وزن کمی است. برای مثال یکی از پر فروش ترین بالش ها به لحاظ وزنی در این مدل بالش با وزن ۱۲۰۰ گرم است که استقبال خوبی را نیز داشته است.

    این نوع بالش در حالتی استاندارد کاملا بهداشتی و سازگار با انواع پوست است و با عبور راحت هوا از الیاف آن از تجمع باکتری و قارچ جلو گیری میکند.

    نمونه های بالش

    تفاوت در بالش های توپی

    در تولید بالش ها تلاش شده تا نیازهای مختلف مشتریان در نظر گرفته شده و در نهایت بهترین نوع بالش ها ارائه شوند. تنوع بالش های توپی می تواند به جهت وزن، جنس پارچه های رویه و نوع کاور آن ها باشد.

    اغلب این بالش در مدل های مربعی و یا کلاسیک تولید میشوند و دارای حجم مناسبی نیز میباشند.

    قیمت و خرید بالش

    قیمت و خرید بالش الیاف توپی از تولیدی بالش اصفهان

    الیاف توپی نمونه یکی از بهترین الیاف مورد استفاده برای پر کردن بالش می باشد. از وزن ۸۰۰ گرم تا ۱۲۰۰ گرم می توان از این الیاف برای پر کردن استفاده نمود.

    تولیدی اصفهان با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات با کیفیت تولیداتی بسیار درجه یک را روانه بازار کرده است. لذا تولید بالش از الیاف توپی نیز با توجه به کیفیت بالای ان در کنار قیمت مناسبی که دارد بسیار مورد استقبال واقع شده است.

    شما میتوانید برای خرید و ثبت شفارش عمده خود به سایت این شرکت مراجعه نمایید و حرید خود را به صورت انلاین ثبت نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399