خرید بالش میکروژل عمده در بازار

خرید بالش میکروژل عمده در بازار
  • خرید بالش میکروژل به صورت عمده و با قیمت ارزان به صورت آنلاین و مستقیم از کارخانه امکان پذیر می‌باشد. بالش میکروژل محصولی با تکنولوژی جدید است، وزن این بالش در حدود ۱۲۰۰ کیلوگرم  و بسیار سبک است و می‌تواند گزینه مناسبی جهت استفاده در هتل‌ها باشد.

    این مدل بالش با استفاده از الیاف میکروژل تولید شده است. استفاده از این نوع الیاف در ساخت بالش، سبب نرمی و مقاومت بالای آن شده است که همین امر سبب می‌شود تا در استفاده‌های مکرر مقاوم باشد و طول عمر بالایی داشته باشد.

    خرید عمده بالش میکروژل تولید شده در شرکت رادمان با قیمتی مناسب و رقابتی در بازار به صورت مستقیم و حذف واسطه‌ها امکان پذیر می‌باشد.

    بالش میکروفایبر چیست

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    خرید بالش میکروژل شرکت رادمان

    شرکت رادمان سالها در زمنیه تولید و عرضه انواع کالای خواب همچون بالش فعالیت چشمگیری داشته است. بالش های میکروژل نمونه یکی از بالش های پرفروش محسوب می شود. اگه رویه بالش ها از جنس پارچه هتلی باشد، قطعا کیفیت بالاتری دارد.

    این شرکت به صورت عمده و با قیمتی مناسب اقدام به فروش بالش میکروژل کرده است که تمامی استانداردهای لازم برخوردار است.

    خرید عمده این محصول، می‌تواند برای خریدار از حاشیه سود بالای برخوردار باشد.

    اگر خواستار خرید عمده این محصول هستید، می‌توانید در نتیجه تماس با ما از اطلاعات و قیمت عمده آن باخبر شوید.

    بالش میکروفایبر چیست؟

    بالش میکروفایبر یا همان بالش میکروفایبری، از جنس الیاف نرم و باریک میکروفایبر تولید می‌شود. رویه بالش ها از جنس پارچه های نخی است. معمولاً الیاف میکروفایبر دارای قابلیت جذب بالا و پوشش بیشتری نسبت به الیاف دیگر مانند پنبه است.

    بالش‌های میکروفایبر به عنوان یک گزینه محبوب برای افرادی که به دنبال بالشی نرم و راحت هستند، شناخته می‌شوند. آن‌ها برای افرادی که به دنبال حس لطافت و راحتی در خواب هستند، مناسب هستند. همچنین، بالش‌های میکروفایبر معمولاً قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند و به دلیل وزن سبک و جذب آب کمتر، به خشک شدن سریع‌تر از بالش‌های سنتی کمک می‌کنند.

    بالش‌های میکروفایبر معمولاً برای افرادی که به دنبال بالشی نرم و لطیف هستند و همچنین برای افرادی که حساسیت پوستی دارند یا به طور کلی به دنبال یک خواب راحت و خنک هستند، مناسب هستند.

    بالش ها امکان صادرات دارند؟

    بله، بالش‌ها به عنوان یکی از محصولات خوابگاهی مورد استقبال در بازارهای جهانی قرار دارند و امکان صادرات آنها وجود دارد. اما برای صادرات بالش‌ها به کشورهای مختلف، نیاز به رعایت استانداردها و مقررات بهداشتی و کیفیتی مربوطه است. همچنین، برای ورود به بازارهای خارجی، باید بازارهدف موردنظر را بررسی کرده و نیازهای آن را در نظر گرفته و به تبلیغات، ارتباطات با خریداران و تبدیل ارتباطات به قراردادهای صادراتی توجه کرد. به عنوان مثال، ارائه محصولات با کیفیت، بسته‌بندی متناسب، تأمین مدارک مورد نیاز، وضعیت برند و تبلیغات موثر، از عوامل مهم برای موفقیت در صادرات بالش‌ها به بازارهای خارجی محسوب می‌شوند.

    هر بالش چقدر الیاف میخواد

    شستشوی بالش ها به چه صورت انجام میشود؟

    شستشوی بالش‌ها می‌تواند به چند روش انجام شود:

    1. دستی: این روش شامل شستشوی بالش‌ها با استفاده از دستگاه شستشوی دستی یا دستورالعمل‌هایی است که توسط تولیدکننده بالش‌ها برای شستشوی دستی مشخص شده است. شستشوی بالش ها با این روش باید به آرامی انجام شود. علاوه بر این از مایع لباسشویی استفاده نمایید.
    2. ماشینی: این روش شامل استفاده از ماشین لباسشویی برای شستشوی بالش‌ها است. در این روش، بالش‌ها به داخل ماشین لباسشویی قرار می‌گیرند. این روش معمولاً برای بالش‌هایی که قابلیت شستشوی ماشینی دارند، مناسب است.
    3. خشکشویی: برخی از بالش‌ها قابلیت شستشو در خشکشویی را دارند. قطعا این امر می تواند به طول عمر بیشتر بالش کمک نماید.

    به هر حال، قبل از شستشو، بهتر است دستورالعمل‌های شستشویی تولیدکننده را بررسی کنید و مطمئن شوید که بالش‌ها قابلیت شستشوی ماشینی یا خشکشویی دارند و هرگونه راهنمایی‌ها یا اقدامات ویژه موردنیاز را انجام دهید. همچنین مطمئن شوید که از مایع شوینده مناسب و دمای مناسب آب برای شستشو استفاده می‌کنید تا از آسیب به بافت بالش‌ها جلوگیری شود.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399