روتختی دونفره با قیمت رقابتی و حاشیه سود بالا

روتختی دونفره با قیمت رقابتی و حاشیه سود بالا
  • روتختی دونفره با قیمت مناسب می تواند با جنس پارچه های متفاوتی انتخاب شود. در مجموعه رادمان، توانسته ایم بهترین مدل روتختی ها از جنس های مخمل، پلی استر، میکرو و … را ارائه نماییم.

    تنوع در صنعت دوخت روتختی می تواند از جهات مختلفی ایجاد شود. از جمله جنس پارچه، نوع دوخت cnc، الیاف داخلی مورد استفاده، طرح و رنگ و … پس برای هر سلیقه و نیازی می توان یک پیشنهاد جداگانه داشت.

    پر فروش ترین طرح های روتختی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    پر فروش ترین طرح های روتختی در بازار

    طرح روتختی از جمله مواردی است که برای خرید عمده، مورد توجه قرار می گیرد. بسیاری از بازاریان فعال در عرصه کالای خواب، به خوبی نیازهای مشتریان خود را می شناسند. به طور مثال، برخی از مشتریان ما، صرفا به دنبال رنگ های تیره هستند و این در حالی است که از یک منطقه دیگر، مشتری می گوید فقط رنگ و طرح روشن می خواهم. مناطق مختلف کشور، سلیقه های متفاوتی دارند. پس با ارائه مدل های متنوع خود، توانسته ایم در جهت تامین خواسته های مشتریان خود تلاش نماییم.

    روتختی استاندارد

    شاخصه های یک روتختی استاندارد و مناسب

    برای خرید عمده روتختی، پارامترهای زیر می تواند مورد توجه قرار بگیرد:

    • قیمت
    • کیفیت
    • لیبل داشتن
    • خرید مستقیم از تولیدی
    • کاور مقاوم

    پس با در نظر داشتن چنین شاخصه هایی، در جهت ارائه خدمات به شما مشتریان، گام برداشته ایم. انواع روتختی های مخمل، پلی استر، میکرو و … با متنوع ترین طرح و مدل ها در حال دوخت و عرضه هستند.

    خرید روتختی دونفره

    خرید روتختی دونفره با قیمت مناسب

    همانطور که گفتیم، قیمت مناسب هم پارامتر مورد توجه از سمت خریداران عمده می باشد. با توجه به این که تولیدی رادمان، مستقیم در حال عرضه تولیدات سرویس خواب خود می باشد، پس مشتری می تواند از جهت قیمت، اطمینان خاطر داشته باشد. انواع روتختی با ارائه بهترین قیمت در دسترس خریداران عمده می باشد. اما اگر از آن دست مشتریانی هستید که تمایل به خرید حضوری دارید، این امر برای شما امکان پذیر شده است. ما تمام تلاش خود را نموده ایم تا امن ترین و سریع ترین حالت خرید برای شما فراهم شود.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399