شرکت تولیدی روتختی دونفره عرض ۱۸۰ پارچه میکرو

شرکت تولیدی روتختی دونفره عرض ۱۸۰ پارچه میکرو
  • روتختی دونفره عرض ۱۸۰ به نسبت نمونه های ۱۶۰، مشتریان کمتری دارد اما با توجه به وجود تقاضا در بازار، در حال تولید است. اکثر سرویس های خواب دونفره با ملافه کش دوز ۱۸۰ هم قابل تولید هستند.

    سرویس های روتختی سایز بزرگ اکثرا از روی ملافه کش دوز دارای تفاوت سایز می باشند. روتختی های میکرو، پلی استر و یا انواع سرویس های خواب مخمل، قابل تولید با این سایز برای مشتریان خرید عمده می باشد.

    مزایای روتختی دونفره

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    سفارش روتختی دونفره عرض ۱۸۰

    همانطور که در قسمت قبلی اشاره کردیم، سایز ۱۸۰ از جمله کم کاربردترین مدل روتختی ها می باشد. به همین دلیل اکثر این کارها به صورت سفارشی تولید می شوند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که شما می توانید با انتخاب روتختی های ما، صرفا ملافه آن را سفارش دهید تا برای شما متناسب با تختی که می خواهید دوخت بخورد.

    در مجموعه ما این فرایند با سرعت بالایی انجام می شود تا سفارشات، در بازه زمانی کوتاهی به دست مشتریان برسد.

    ویژگی های پارچه میکرو

    ویژگی های پارچه میکرو در استفاده روتختی

    پارچه میکرو یکی از الیافی است که برای تولید روتختی از آن به وفور استفاده میشود از مهم ترین ویژگی هایی که این مدل پارچه دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    • سبک و بادوام
    • مقاومت و ماندگاری بالا
    • ترکیب و ظاهر مناسب
    • بافت ریز و پر تراکم
    • عدم چروک پذیری
    • ظرافت و لطافت

    و…

    از مهم ویژگی هایی است که باعث شده است در تولید انواع روتختی ها از آن استفاده شود.

    نحوه ثبت سفارش روتختی

    نحوه انتخاب و خرید عمده روتختی

    ثبت سفارشات عمده روتختی در مجموعه ما به دو روش حضوری و غیر حضوری قابل انجام می باشد. مشتریان زیادی هستند که از شهرهای مختلف، قصد خرید عمده روتختی دارند. به همین منظور، ما مسیرهای ثبت سفارش غیر حضوری را هم فراهم ساخته ایم.

    ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه ما و دریافت مدل های جدید سرویس خواب های تولید شده و انتخاب آن ها، می تواند از گام های اولیه محسوب شود. شما با انتخاب انواع طرح روتختی های مد نظر خود، می توانید سفارشات را به مدیر فروش های ما اعلام نمایید تا پیش فاکتور برای شما صادر شود.

    در مرحله بعدی هم با پرداخت مبلغ پیش فاکتور، اقدامات لازم جهت بسته بندی سفارشات و تحویل به باربری انجام می شود. تمام تلاش ما در این مجموعه، ارسال سریع سفارشات خرید عمده روتختی شما عزیزان می باشد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399