صادرات لحاف روتختی یک نفره به پاکستان

صادرات لحاف روتختی یک نفره به پاکستان
  • لحاف روتختی یک نفره میکرو از جنس های پرفروش بازار ایران می باشد. کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه، این محصول را مناسب برای صادرات کرده است. پاکستان، افغانستان، ترکیه و دیگر کشورها، بازار هدف مجموعه ما هستند.

    صنعت تولید کالای خواب کشور با پیاده سازی به روزترین ایده ها، رشد چشم گیری داشته است. در این میان، سرویس های خواب میکرو دیجیتال، از پرکاربردترین مدل ها محسوب می شوند.

    لحاف روتختی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    الیاف به کار رفته در لحاف روتختی یک نفره

    الیاف روتختی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده محسوب می شوند. اگر به درستی انتخاب شوند، می توانند از بروز حساسیت جلوگیری نموده و طول عمر روتختی را افزایش دهند. در همین خصوص روتختی های میکرو دیجیتال، از الیاف ویسکوز ۳۲۰ گرم تشکیل می شوند. این نوع از الیاف، بهترین و باکیفیت ترین نمونه های موجود در بازار محسوب می شوند. اگر بخواهید سرویس های روتختی خوب و باکیفیتی خریداری نمایید، بدون شک، میکرو دیجیتال بهترین گزینه خواهد بود.

    انواع سرویس خواب

    مدل های جذاب انواع سرویس خواب

    لحاف روتختی نیز مانند همه انواع کالای های خواب تولیدی پاندا دستخوش تنوع در طرح و رنگ است و لذا شما میتوانید انواع لحاف روتختی را به صورت یک نفره و دونفره آن تهیه نمایید ضمن اینکه انواع طرح های ساده، تک رنگ، گلدار، رنگی و… را نیز میتوانید در این مدل لحاف ها مشاهده نمایید.

    این مدل لحاف روتختی گرما بخشی بسیار مطبوع ومناسب و ایده آل دارد و به دلیل ظاهر زیبا آن جز لحاف های بسیار مرغوب تولیدی پاندا به حساب می آید.

    حاشیه سود صادرات روتختی

    حاشیه سود صادرات روتختی به پاکستان

    لحاف روتختی یک نفره در ابعاد کاملا استاندارد و با کیفیت بسیار بالا تولید میشود و لذا میزان فروش بالایی را در بازارهای داخلی و خارجی داشته است. این مدل لحاف روتختی یک نفره به دلیل کیفیت بالایی که دارد جز اقلام صادراتی به بازار پاکستان نیز بوده است و حاشیه سود مناسبی را از این طریق برای شرکت پاندا ایجاد کرده است.

    البته تولیدات و صادرات شرکت پاندا فقط به کشور پاکستان محدود نمیشود بلکه انواع لحاف روتختی این شرکت در لیست خرید و سفارش کشورهای عراق، افغانستان و… نیز به صورت انبوه و پیاپی وجود دارد و لذا شما نیز برای سهیم شدن در این سودآوری میتوانید با همکاران ما در واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399