قیمت انواع روتختی اسپرت

قیمت انواع روتختی اسپرت
  • علاوه بر نقش مهمی که روتختی بر کیفیت خواب دارد، تاثیر آن بر زیبایی اتاق خواب نیز موضوعی قابل توجه است. یکی از پرطرفدارترین و پرفروش­ترین طرح­های این محصول، روتختی اسپرت است. خوب است بدانید که روتختی اسپرت از انواع مدرن روتختی است. این محصول غالباً برای اتاق خواب با سبک دکوراسیونِ مدرن و اسپورت تهیه می‌شود.

    برای تهیه روتختی اسپرت معمولا از پارچه­های جنس نخ، کتان، پنبه، بامبو و پلی استر استفاده می­شود. مفتخریم که بگوییم روتختی اسپورتی که در مجموعه پاندا عرضه می‌شود، تولید شده از باکیفیت‌ترین پارچه‌ها است. کیفیت بالای این محصول موجب شده تا با هر بار شستشو، کیفیت و رنگ روتختی تغییر نکند. روتختی اسپرت با طرح­ها و رنگ­های متنوعی که دارد، برای تمام گروه­های سنی مناسب است. امروز در مجموعه کالای خواب پاندا خیلی خلاصه درباره این محصول صحبت خواهیم کرد.

    انواع روتختی اسپرت

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    انواع روتختی اسپرت

    این محصول غالباً در سه سایز توسط فروشندگان عرضه می‌شود که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

    • یک نفره

    غالباً روتختی­های اسپرت در ابعاد یک نفره تهیه می­شوند. البته با توجه به حجم پارچه کم در این روتختی­ها، قیمت مناسب‌تری را در روتختی تک نفره شاهدیم.

    • دونفره

    روتختی اسپرت دونفره نیز با فروش نسبتا بالایی همراه است. این مدل‌ها برخلاف تک نفره به دلیل استفاده از پارچه و دوخت بیشتر، گرانتر هستند.

    • نوجوان

    روتختی اسپرت در بین نوجوانان محبوبیت خاصی دارد؛ باید بدانید که در بسیاری از اوقات طرح‌های این محصول منحصر در جنسیت خاصی نیست و به اصطلاح امروزی اسپورت است. در مجموعه پاندا، این روتختی­ها با طرح­ها و رنگ­های بسیار متنوع برای نشاط بیشتر نوجوانان عزیز، تهیه و تولید می­شوند.

    قیمت روتختی اسپرت

    قیمت روتختی اسپرت

    یکی از کالاهای پرطرفدار مجموعه ما، سِت روتختی و روبالشی اسپرت است که با قیمتی مناسب به بازار عرضه می­شود. شما می‌توانید برای مشاهده انواع سرویس سِت روتختی و روبالشی اسپرت به صفحه محصولات پاندا مراجعه کنید. مطمئن باشید که ست‌های بسیار متنوعی برای زیباتر کردن اتاق شما داریم؛ پس به ما اعتماد کنید.

    در هنگام خرید عمده روتختی نیز مهم‌ترین موضوع توجه همزمان به کیفیت و قیمت است. روتختی اسپرت در مجموعه کالای خواب پاندا با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می­شود. برای اطلاع از قیمت انواع روتختی از طریق بخش تماس با ما، به کارشناسان فروش مجموعه پاندا متصل شوید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399