قیمت بالش الیافی | صادرات به عراق

قیمت بالش الیافی | صادرات به عراق
  • قیمت بالش الیافی با در نظر گرفتن سطح کیفی و نوع الیاف خاصی که در ان به کار رفته متفاوت است. در حقیقت تفاوت قیمت در اغلب موارد، توسط تولیدی ها در نظر گرفته میشود که امری کاملا طبیعی است زیرا با در نظر گرفتن مواد و متریال متفاوت و نوع جنس الیاف این تفاوت قیمت لحاظ شده است.

    از طرفی گاهی این تفاوت قیمت متناسب با بودجه های مختلف نیز سودمند است که توان خرید برای همه تجار و خریداران نیز وجود داشته باشد.

    بالش های الیافی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    ویژگی هایی که بالش های الیافی دارند چیست؟

    بالش های الیافی از الیاف مصنوعی تولید میشوند و اغلب ویسکوز، پلی استر و… در تولید آنها کاربرد فراوان دارد.

    این مدل بالش دارای ابعاد استاندارد به صورت ۵۰*۸۰ سانتی متر تولید میشود و این ابعاد وزنی حدود ۱۰۰۰ گرم را برای بالش ایجاد میکند.

    این حجم و ابعاد کاملا استاندارد است و از گرفتگی گردن و آسیب به ستون فقرات نیز جلوگیری میکند.

    بالش های الیافی به این دلیل که به وسیله دستگاه پر میشوند کاملا ضد حساسیت و بهداشتی هستند. علاوه بر این الیاف مصنوعی در مراحل تولید کاملا مقاوم سازی میشوند و همین امر موجب تولید بالش هایی برگشت پذیر و ارتجاعی میشود که پس از استفاده به حالت اولیه خود برمیگردند.

    صادرات بالش به عراق

    میزان صادرات بالش به عراق به چه صورت است؟

    کشور عراق یکی از کشورهایی است که به صورت پایپی تجارت خود را در زمینه صادرات انواع کالای خواب به ویژه انواع بالش با ایران حفظ نموده است.

    این کشور با در نظر گرفت قیمت مناسب و کیفیت بالا در تولید انواع بالش های الیافی، میزان سفارش خود را به صورت صعودی از این نوع بالش افزایش میدهد. میتوان گفت بخشی از سودآوری بالش های الیافی در فروش، مربوط به کشور عراق میشود.

    این بالش در ابعاد استاندارد و بر حسب وزن مورد نظر، برای کشورهای مقصد بارگیری میشود.

    استعلام قیمت بالش

    استعلام قیمت بالش الیافی از طریق شرکت پاندا

    برای استعلام قیمت بالش الیافی مرغوب تولیدی پاندا شما میتوانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید. بالش های الیافی این شرکت در وزن های مختلفی تولید می شوند.

    وزن ۸۰۰ و ۱۰۰۰ گرم دو گزینه پرفروش هستند که از الیاف توپی پر می شوند. اگر شما هم متقاضی خرید این تولیدات هستید می توانید با ما در تماس باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399