قیمت تشک دو نفره سفت

قیمت تشک دو نفره سفت
  • قیمت تشک دو نفره سفت بر چه اساسی مشخص می شود؟ فرایند خرید و ثبت سفارش عمده تشک چیست؟ چه راهی برای رسیدن به بهترین قیمت ها وجود دارد؟

    تجارت در عرصه تشک های مسافرتی می تواند سودآوری های خوبی به همراه داشته باشد. اما این سود در صورتی است که انتخاب درستی در میان تولیدات تشک انجام پذیرد. به خوبی می دانیم که تولید کنندگان زیادی در دنیای امروزی مشغول به فعالیت هستند. این تعداد زیاد، سبب شده تا کیفیت های مختلف به همراه قیمت های گوناگون در بازار عرضه شوند.

    چه راهی می توان یافت که تصمیم درست برای خرید عمده تشک داشت؟ برای افرادی که در مسیرهای دور قرار دارند، چگونه اعتماد سازی انجام می شود؟

    قیمت تشک یک نفره ارزان دیجی کالا

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    قیمت تشک یک نفره ارزان دیجی کالا

    دیجی کالا بهترین مرجع برای خریدارانی است که قصد خرید تک تشک های مسافرتی را دارند. این سایت با سال ها فعالیت در این عرصه، امروزه به فروشندگان مختلف، اجازه فعالیت در دنیای مجازی را می دهد. اما این فعالیت، محدود به دنیای کالای خواب نبوده و محصولات گسترده ای را شامل می شود.

    اما در خصوص تشک های مهمان، شاهد مدل های بسیار گسترده در این سایت هستیم. این امر می تواند منجر به سردرگمی خریداران شود. پس راهکار مناسب برای خرید چیست؟ مقایسه مدل های متنوع این سایت می تواند منجر به انتخاب درست شود. چطور؟

    در سایت دیجی کالا افراد متعددی هستند که خرید تشک را انجام داده اند. بر اساس خرید خود، نظرات خود را در سایت درج می کنند. مشاهده این نظرها می تواند شما را از کیفیت ها محصولات آگاه نماید. پس یک راه سریع و مطمئن برای انتخاب درست در اختیار شما قرار گرفته است.

    قیمت تشک ارزان مسافرتی

    قیمت تشک ارزان مسافرتی

    اما ارزان ترین مدل تشک های مسافرتی، چه مشخصاتی دارند که سبب فروش بالای آن ها شده است؟ متریال مورد استفاده در تولید تشک ها متفاوت است و با کوچکترین تغییری می توان شاهد تفاوت قیمت های زیاد بود.

    به طور مثال، یکی از مهم ترین مراحلی که انجام می شود، پنبه دوزی پارچه ها می باشد. این لایه هایی که در قسمت زیرین قرار می گیرد می تواند از جنس الیاف رنگی بازیافتی باشد یا الیاف سفید. هر کدام هم قیمت مخصوص به خود را دارد.

    الیاف بازیافتی رنگی، ارزان ترین حالتی است که می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. اما برخی تولید کنندگان، تشک هایی تولید می کنند که با وزن و ظاهر مشابه، قیمت های ارزان تری دارند. داخل این نوع تشک ها، الیافی مورد استفاده قرار گرفته که زبری سیم ظرفشویی را دارد. پس نمی توانند گزینه مناسبی برای خوابیدن باشند. شرکت تولیدی پاندا همواره سعی بر آن دارد که در کنار قیمت ارزان، محصولی کاربردی را ارائه نماید.

    به طور مثال تشک های بدون زیپ این مجموعه از ارزان ترین کارها محسوب می شود. اما صرف حذف یک زیپ، نمی توان انتظار آن را داشت که قیمت ها تفاوت زیادی پیدا کنند. تفاوت اصلی آن ها با نمونه های زیپ دار، مربوط به جنس متریال داخلی تشک می باشد.

    قیمت تشک دو نفره

    قیمت تشک دو نفره سفت مهمان

    قیمت تشک دو نفره سفت و نرم بر اساس جنس پارچه و وزن و نوع الیاف داخلی آن تعیین می شود. در میان تولیدات شرکت پاندا، سعی بر آن داشتیم تا تشک های مصرفی عرضه نماییم. سایز این نوع تشک ها ۱۸۰*۱۶۰ بوده و دو نوع پارچه مختلف، برای دوخت آن مورد استفاده قرار می گیرد.

    پارچه اعلا و پارچه فیلامنت دو نوع کاربردی محسوب می شوند. سوال اینجاست که فرق این دو پارچه در چیست؟ در بافت پارچه ها از نخ های متعددی استفاده می شود. تولید پارچه های فیلامنت از الیاف نخ و پلی استر تولید می شوند. اما تولید پارچه های اعلا، از ترکیب نخ پنبه و نخ پلی استر بوده و به همین دلیل هم نرمی و لطافت بیشتری دارند.

    اما تفاوت آن ها به همین جا ختم نشده و می توان انتظار طول عمر بالاتری هم داشت.

    وقتی تصمیم به خرید تشک می گیرید می توانید با کارشناسان فروش شرکت پاندا در تماس باشید. در این مسیر همکاری، ثبت سفارشات عمده تشک می تواند حضوری یا غیر حضوری انجام پذیرد.

    اما برسیم به خرید غیر حضوری که اکثر مشتریان، به دنبال انجام آن هستند. تشک های مد نظر خود را با تعدادی که در نظر دارید انتخاب و به کارشناسان فروش شرکت اطلاع دهید. با اعلام آدرس و مشخصات دقیق، کارشناسان ما اقدام به صدور پیش فاکتور می کنند. پس از این مرحله، اقدامات مربوط به بسته بندی و ارسال بار برای شما انجام می شود.

     

    سوالات متداول

    • استعلام قیمت تشک چگونه انجام می شود؟

    کارشناسان فروش شرکت پاندا تلفنی هم پاسخگو هستند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399