قیمت تشک مهمان ضخیم صادراتی

قیمت تشک مهمان ضخیم صادراتی
  • قیمت تشک مهمان ضخیم با توجه به سطح کیفی الیافی که در آن به کار رفته‌است متفاوت است. توجه به این نکته ضروریست که میزان کیفیت محصولات تولید شده تاثیر مستقیمی بر میزان قیمت آن‌ها در فروش دارد.

    با وجود همه این موارد شما می‌توانید بهترین قیمت تشک مهمان را از طریق شرکت پاندا به‌دست آورید. این شرکت به تولید انواع محصولات خواب با کیفیت بسیار بالا اقدام کرده‌است و با توجه به فعالیت رقابتی‌ای که داشته‌است مناسب‌ترین قیمت را در اختیار خریداران قرار داده‌است.

    استاندارد های لازم در تولید تشک مهمان

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    استاندارد های لازم در تولید تشک مهمان

    تشک مهمان ضخیم یکی از محصولاتی است که به تازگی تولید و از استقبال خوبی نیز در فروش برخوردار بوده‌است. این مدل تشک‌ها در ضخامت ۱۰-۸ سانتی‌متر تولید می‌شوند و با ابعاد ۲۰۰*۹۰ سانتی‌متر و وزنی حدود ۳۵۰۰ گرم، دارای استانداردترین ابعاد موجود در بازار می‌باشند.

    الیاف این نوع تشک‌ها به صورت متراکم و ضد حساسیت و کاملاً نرم است. این تشک‌ها با وجود ضخامتی که دارند بسیار انعطاف پذیرند و خیلی زود حالت می‌گیرند.

    این مدل تشک‌ها علاوه بر استفاده به عنوان تشک مهمان به دلیل قابلیت بالایی که دارند قابل استفاده برای سفر، جهیزیه عروس، هدیه و… هستند و شما می‌توانید برای موارد زیادی از این مدل تشک استفاده نمایید.

    شستشوی تشک مهمان

    آیا می‌شود تشک‌های ضخیم را به آسانی شست؟

    این نوع از تشک‌های مهمان قطری در حدود هشت الی ده سانتی‌متر دارند که مطابق بر استانداردهای کیفیت بوده و با شستشو دچار تغییر حالت و افت کیفیت نمی‌شوند.

    ضمن اینکه این مدل تشک دارای آستر زیپ‌دار است که به راحتی از رویه‌ی اصلی تشک جدا می‌شود و به وسیله ماشین لباسشویی در دمای سی تا چهل درجه سانتی گراد قابلیت شستشو دارد.

    استعلام قیمت تشک مهمان

    استعلام قیمت تشک مهمان ضخیم صادراتی از شرکت پاندا

    برای استعلام قیمت تشک مهمان ضخیم شما می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی شرکت کالای خواب پاندا اقدام نمایید. این شرکت توانسته علاوه بر فروش در بازارهای داخلی، در زمینه صادرات انواع تشک‌های مهمان نیز موفق عمل کند.

    برای کسب اطلاع از قیمت این دسته از تشک‌ها برای خرید عمده، از طریق این شرکت اقدام به ثبت سفارش نمایید. کارشناسان این شرکت به صورت حضوری و آنلاین آماده‌ی ارائه مشاوره‌ی تخصصی به مشتریان محترم هستند.

     

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399