قیمت روبالشی تترون تولیدی پاندا

قیمت روبالشی تترون تولیدی پاندا
  • رو بالشی های موجود در بازار در طرح ها،رنگ ها و جنس های متفاوتی تولید می شوند.یکی از عمومی ترین جنس های پارچه روبالشتی،روبالشی تترون و نخی است. روبالشی تترون تولیدی پاندا نیز از بهترین روبالشی های تولید شده می باشد.برای آگاهی از قیمت روبالشی تترون نیز می توانید به مشاورین ما پیام داده و از آخرین قیمت های روبالشتی تترون لبه دار ایرانی در بازار آگاه شوید.

    روبالشی تترون دارای جنس مقاوم با طرح های متفاوت است که باعث می شود جزو اولین انتخاب مصرف کنندگان باشد.

    از روبالشی های تترون می توان در هر قسمتی استفاده کرد.برای مصرف عمومی، هتل،خوابگاه های دانشجویی و کارگری و صدها استفاده دیگر از بازارهای هدف روبالشی تترون می باشد.

    نرخ یک جفت روبالشی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    نرخ یک جفت روبالشی

    روبالشی ها عموما به صورت جفت عرضه می شوند و نرخ یک جفت روبالشی، با توجه به جنس و ابعاد روبالشی متفاوت است.

    رو بالشی ها عموما به چند دسته متفاوت تقسیم می شوند :

    • روبالشتی عروس
    • روبالشتی مخمل
    • روبالشتی تزیینی
    • رو بالشی تترون
    • روبالشی نخی
    • رو بالشی مخصوص نوزاد
    • روبالشی مخصوص خواب

    و ….

    هر کدام از این رو بالشی ها جهت هدف متفاوتی تهیه و تولید می گردند.

    قیمت روبالشی تترون و سایر رو بالشتی ها نیز بنا به تفاوت جنس و اندازه و … متفاوت خواهد بود.برای آگاهی از نرخ یک جفت روبالشی می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و انواع روبالشی ها را در طرح های متفاوت مشاهده کنید.

    برای خرید جزیی می توانید از سایت زیر خرید های خود را انجام دهید.

    اگر مایل به خرید روبالشی به صورت عمده و با قیمت ارزان هستید با مشاوران و کارشناسهای ما تماس حاصل فرمایید.

    کارشناسان ما به تمام نکات مربوط به یک خرید خوب روبالشی مسلط بوده و به شما کمک خواهند کرد تا بهترین خرید روبالشتی را داشته باشید.

    تولیدی کالای خواب پاندا

    تولیدی کالای خواب پاندا

    تولیدی های کالای خواب،متمرکز بر تولید اجناسی هستند که برای یک خواب با کیفیت و موثر لازم و ضروری می باشند.سرویس خواب های استاندارد و مدرن،لحاف،ملحفه،بالش و روبالشی جزو تولیدات شرکت های تولیدی کالای خواب می باشند.

    شرکت های تولیدی بنا به سیاست های کلی خود،بر روری تولید یک محصول ویژه تمرکز بیشتری می نمایند.مثلا یک شرکت تولیدی برای کالای خواب،تمرکز خود را روی بالش های طبی و گران قیمت قرار میدهد.شرکت دیگر بر روی بالش های ارزان قیمت و تترون تمرکز می کند.

    شرکت دیگر، بر روی خوشخواب و تخت متمرکز می شود.برخی شرکتها نیز قدرتمند عمل کرده و در تمام زمینه ها حضوری قوی و موثر دارند.

    روبالشی ها بنا به محل استفاده در مدل ها و جنس های متفاوتی تولید می گردند و تولیدی کالای خواب پاندا نیز یکی از تولید کنندگان محصولات خواب و از جمله روبالشی تترون است.

    برای آگاهی از آخرین قیمت روبالشی تترون و دیگر رو بالشی ها،با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی و مشاوره های لازم را به شما ارائه دهند. یا از مرکز پخش عمده روبالشی تترون میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری خرید کنید.

    بازار پرسود روبالشی

    بازار پرسود روبالشی

    به این دلیل که رو بالشی جزو نیازهای استفاده شده  برای همه افراد ا جامعه است، بنابراین بازار پرسود روبالشی نیز،جزو بازارهایی است که به عنوان یک تاجر می توانید نگاه ویژه ای به آن داشته باشید.

    همه افراد جهت خوابیدن  نیاز به یک بالشت و به دنبال  آن نیاز به یک رو بالشی دارند.به دلیل اینکه بعضی افراد هنگام خواب عرق میکنند و یا موهایشان به سرعت چرب می شود،رو بالشی ها باید به صورت مداوم شسته شوند.

    به دنبال شسشتوی زیاد روبالشی، نیاز به خرید دوباره روبالشتی به وجود می آید.

    از این رو، رو بالشی جزو اقلام مصرفی عمومی میباشد که بازار  آن نیز بسیار وسیع و سود ده است. علاوه بر بازارهای داخلی،در تمام دنیا نیز رو بالشتی یک کالای مصرفی روزمره می باشد.

    به این دلیل که رو بالشتی همانند مواد غذایی فاسد نمی شود . در مرور زمان و انبار کردن ،آسیبی به روبالشتی نمی رساند. بنابراین تجارت رو بالشی یک تجارت پرسود و با کمترین ریسک است.

    این دلایل و بسیاری از عوامل  دیگر دست به دست هم می دهد  که بسیاری از تجار برای بازار های داخلی و خارجی به دنبال خرید و فروش روبالشی تترون  و یا رو بالشتی های لوکس باشند.

    تیم ما در کنار شماست تا به بهبود کسب و کار شما در زمینه تجارت پرسود روبالشتی کمک نماید. تیم ما از هر مرحله خرید تا بازار یابی درکنار شما بود و مشاوره های لازم را در این زمینه خواهد داد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر  و اطلاع از قیمت روبالشی تترون با مشاورین خرید و فروش مجموعه پاندا در ارتباط باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399