قیمت روتختی دخترانه سه بعدی | بازار پخش تهران

قیمت روتختی دخترانه سه بعدی | بازار پخش تهران
  • قیمت روتختی دخترانه سه بعدی بر اساس پارامترهای مختلف، متفاوت است. برای مثال سه پارامتر مهم جنس الیاف، میزان مواد و متریال، ابعاد روتختی در قیمت گذاری تاثیر مستقیم دارد.

    با وجود همه این پارامترها شما میتوانید انواع روتختی دخترانه در طرح های زیبا و به صورت سه بعدی از طریق بازار پخش تهران با قیمت بسیار مناسب و ارزان خریداری نمایید.

    روتختی دیجیتالی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    روتختی دیجیتالی و ۳d دارای چه ویژگی هایی است؟

    یکی از دستاوردهای بسیار مورد پسند در زمینه تولید انواع روتختی، تولید روتختی های دیجیتالی و سه بعدی است.

    این مدل روتختی ها با توجه به این که همه نوع طرح و نقشی را میپذیرند از گستره تنوع بسیار بالایی برخودار است.

    از طرفی طرح های این روتختی ها به لحاظ ظاهری به صورت متحرک به نظر میرسد و لذا برای اتاق خواب جلوه بسیار زیبا و آرامبخشی را ایجاد میکند.

    این مدل روتختی ها با توجه به کیفیت الیافی که دارند در طولانی مدت و حتی با شتسشو مکرر طرح و نقش خود را حفظ میکنند و مانع از، از بین رفتن طرح و نقش آن میشود.

    روتختی های دخترانه مناسب

    چه مدل هایی برای روتختی های دخترانه مناسب هستند؟

    روتختی های سه بعدی برای دختران نیز طراحی های متنوعی را ایجاد کرده است تا بتواند طرفداران خود را در همه گروه های سنی و با همه علایق و سلایق پوشش دهد.

    در این زمینه روتختی های دخترانه با حفظ سلایق دختران طرح های بسیار زیبایی را بر گرفته از طبیعت، شخصیت های کارتونی مثل کیتی، السا و.. در تنوع رنگ های صورتی، گلبهی، بنفش و… را در نظر گرفته است تا بتواند بر اساس  روحیات خاص دختران طرح های مناسبی را ارائه دهد.

    استعلام قیمت روتختی

    استعلام قیمت روتختی دخترانه سه بعدی از بازار تهران

    برای استعلام قیمت روتختی دخترانه سه بعدی شما میتوانید از طریق ارتباط با مشاوران فروش ما اقدام نمایید. این ارتباط گیری به راحتی برای شما هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است و هم به صورت حضوری و یا تلفنی

    برای این منظور شرکت پاندا صفحات فعالی را در اینستاگرام، واتسپ، تلگرام و… دارد. خریداران و تجار بتوانند از اقصا نقاط ایران  به راحتی با این شرکت ارتباط بگیرند. با استعلام قیمت انواع کالای خواب و مشاهده نموده های مختلف کالا در این شرکت خرید مناسب خود را انجام دهند.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399