قیمت عمده پتو شادیلون تک نفره

قیمت عمده پتو شادیلون تک نفره
  • پتو شادیلون تک نفره مدل روشا، چیکا، نیکا، آتیس و گلدن آتیس از تولیدات پرفروشی هستند که برای خرید عمده با بهترین قیمت می توانید اقدام نمایید.

    یکی از مطرح ترین شرکت های خصوصی در عرصه صنعت نساجی، نوبافت شادیلون مشهد بود که تجربه ربع قرن تولید او سبب شده تا بهترین مدیران را داشته باشد و امروزه نیاز کشور به واردات پتو را کاهش دهد.

    علاوه بر این، کمک به افزایش صادرات پتو در نتیجه گسترش خصوص تولیدی این شرکت، امکان پذیر شده است. امروزه پتوهای پلی استر به دلیل ویژگی هایی که دارند، جایگزین خوبی برای انواع مدل پتوهای اکرلیک می باشند. این ویژگی ها می تواند در گام نخست به قیمت مقرون به صرفه این پتوها مربوط باشد.

    پتو شادیلون

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    پتو شادیلون تک نفره چیکا

    شناخت این پتو، بدون شک می تواند شما را ترغیب به خرید عمده آن نماید. دلیل این امر، برتری پتوی چیکا به نسبت دیگر تولیدات این شرکت می باشد. سایز پتو ۲۲۰*۱۶۰ بوده که از این لحاظ، کاملا استاندارد می باشد. ویژگی دیگر آن مربوط به بافت لطیف و ضد حساسیت آن می باشد که از الیاف صد در صد پلی استر تولید می شود.

    اگر به دنبال یک پتوی باکیفیت هستید که دوام و طول عمر بالایی داشته باشد، پتوی چیکا می تواند بهترین انتخاب باشد. در حال حاضر با بیشترین تنوع در طرح های ستاره ای، قلبی، برگ و … تولید می شود.

    پتو شادیلون ساخت کجاست؟

    پتو شادیلون ساخت کجاست؟

    در سال ۱۳۸۴ فاز اول کارخانجات نوبافت شادیلون در زمینی به مساحت ۶۹۸۳۰ در شهر مشهد استارت خوده و پس از بازه زمانی چهار ماهه، اقدام به تولید انبوه نبود. حذف الیاف اکرولیک در بازار جهانی سبب شد تا الیاف پلی استری جایگزین در صنعت نساجی شود. استقبال بازار جهانی از تولیدات شرکت پتوی شادیلون، به کیفیت بالای آن ها مربوط می شود.

    هم اکنون شاهد ظرفیت های بالای تولید پتو در شرکت شادیلون مشهد هستیم. افزایش سرعت پاسخگویی شرکت به دلیل افزایش کمیت تولیدات این شرکت می باشد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    3 دیدگاه دربارهٔ «قیمت عمده پتو شادیلون تک نفره»

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399