پتو شادیلون طرح ستاره

پتو شادیلون طرح ستاره
  • پتو شادیلون طرح ستاره و قلبی و … از مدل های جدید شرکت بوده که به صورت تک رنگ و طرح دار عرضه می شوند. خرید عمده پتو یکنفره و دونفره شرکت شادیلون را به راحتی انجام دهید.

    فرایند تحقیق و توسعه توسط شرکت شادیلون، با توجه به نیاز بازار، گسترش پیدا کرد تا بتواند تولیدات انبوهی ارائه نماید. در کنار افزایش کیفیت پتوی شادیلون شاهد افزایش کیفیت نیز هستیم.

    این کارخانه همواره از ماشین آلات جدید و به روز استفاده نموده و در تلاش است تا بتواند ظرفیت و کیفیت پتوهای ایرانی را افزایش دهد.

    تولیدات انبوه کارخانه پتو شادیلون، مسیری ایجاد نموده که مشتریان بتوانند در کمترین زمان، ثبت سفارشات خود را انجام دهند.

    خرید عمده پتو شادیلون

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    خرید عمده پتو شادیلون طرح ستاره

    امروزه طرح های جذاب ارائه شده در صنعت پتو، باعث فروش بیشتر این محصول شده است. پتوهای تک رنگ در مقایسه با پتوهای طرح دار، درصد فروش بالاتری دارند چرا که مطابق با سلیقه خانواده های امروزی می باشد.

    پتو شادیلون طرح ستاره به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین کارهایی است که شرکت در سال های اخیر ارائه نموده است. این نوع طرح های اسپرت و فانتزی در بازار کالای خواب مورد استقبال قرار گرفته اند. هم نمونه های یکنفره و هم دونفره و حتی پتو مسافرتی با این طرح و مدل ها در حال تولید می باشد.

    صادرات پتو به عراق

    صادرات پتو به عراق

    اما همکاری های اقتصادی و تجاری با بازار عراق، یکی از بهترین و پرسودترین فعالیت هایی است که در صنعت پتو هم انجام می شود. شرکت شادیلون با ظرفیت بالای تولیدات خود، مسیرهای همکاری خوبی با تاجران عراقی ایجاد کرده است.

    اگر تمایل به خرید عمده پتو شادیلون دارید و هدف شما صادرات می باشد، می توانید از به روزترین قیمت های دلاری مطلع شوید. ارسال سفارشات بعد از انجام واریزی از سمت تاجران در بازه زمانی کوتاهی انجام می شود.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    3 دیدگاه دربارهٔ «پتو شادیلون طرح ستاره»

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399