قیمت پتو مسافرتی دونفره ژله ای سروین نرمینه

قیمت پتو مسافرتی دونفره ژله ای سروین نرمینه
  • پتو مسافرتی دونفره ژله ای سروین در شرکت نرمینه بافت کاشان تولید می شود. این نوع پتوها گل برجسته در نمونه های طرح دار و تک رنگ عرضه شده اند. ارائه پتوهای فوق در کارتن های یکنفره ۲۴ تایی و دونفره ۱۶ تایی انجام می شود.

    اگر بخواهیم یک پتوی مسافرتی ایرانی خوب معرفی نماییم، بدون شک سروین در این دسته قرار خواهد گرفت. اما شرکت نرمینه بافت، صرفا محدود به تولید همین پتو نمی باشد. از دیگر تولیدات شرکت پتو بافی کاشان می توان موارد زیر را نام برد:

    • نرمین طلایی
    • نسیم
    • نگین
    • نوزادی
    • نوجوان
    • نرمین

    تولید پتو مسافرتی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    تولید پتو مسافرتی دونفره ژله ای

    پتو مسافرتی دونفره ژله ای سروین نرمینه که در ابعاد ۲۱۰*۲۲۰ سانتی متر و با وزن ۱۵۰۰ گرم تولید می شود. این پتوی دونفره در کارتن های ۱۶ تخته ای به فروش می رسد. رنگ بندی ارائه شده در هر کارتن متنوع می باشد. نکته ای که در فروش عمده باید در نظر داشته باشید، این است که رنگ ها قابل انتخاب نیستند.

    با توجه به این که در هر کارتن، تنوع لازم قرار داده شده است می توانید با اطمینان اقدام به ثبت سفارش عمده پتوهای مسافرتی نرمینه نمایید. شرکت نرمینه بافت در خصوص پتوهای مسافرتی هم نمونه های متنوعی ارائه نموده است. با این حجم از تنوعی که ارائه شده، می توانید برای هر نیازی، یک پتوی مناسب انتخاب نمایید.

    پتو سروین نرمینه

    عرضه عمده پتو سروین نرمینه

    پتوهای شرکت نرمینه بافت کاشان، امروزه در شهرهای مختلفی توزیع می شوند. این نوع پتوها از الیاف پلی استر تولید می شوند. رنگ بندی متنوع ارائه شده در هر کارتن، در افزایش فروش هم موثر می باشد.

    فعالان عرصه کالای خواب به خوبی می دانند یکی از موثرترین پارامترهای افزایش فروش، ارائه تنوع می باشد. با انتخاب تولیدات مختلف پتو نرمینه، می توانید با خیال راحت در بازار کالای خواب فعالیت نمایید.

    صادرات پتو ژله ای

    صادرات پتو ژله ای

    کشور ما نیاز مبرمی به افزایش حجم صادرات محصولات غیر نفتی دارد. در همین خصوص می توان به صادرات پتو اشاره کرد. در طول سال های گذشته، ظرفیت تولید پتو در کارخانه های ایرانی، افزایش شایانی داشته است. خطوط تولیدی پیشرفته این شرکت، در ارائه بهترین پتوها موثر بوده است.

    کیفیت پتوهای ایرانی به نسبت پتوهای چینی بالاتر می باشد. به همین دلیل هم قیمت آن بالاتر است. با انتخاب این محصول، می توان مراودات اقتصادی گسترده ای با کشورهای متعدد برقرار نمود.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399