تشک طبی فنری برای دیسک کمر

تشک طبی فنری برای دیسک کمر
  • تشک طبی فنری برای دیسک کمر باید به درستی انتخاب شود. یک تشک در عین حال که می تواند به حفظ سلامتی کمک کند، همان اندازه هم می تواند در صورت انتخاب نادرست، مضر باشد.

    عارضه دیسک کمر یکی از دردهای رایج در میان عموم مردم بوده و امروزه بسیاری از افراد از آن رنج می برند.

    مطب پزشکان ارتوپدی پر از افرادی است که به دلیل دردهای کمر مراجعه کرده اند و شاید بتوان گفت ۸۰ درصد دردها به دلیل داشتن دیسک کمر بوده که بسته به نوع حاد و یا کمتر آن نیاز به جراحی نیز در افراد دیده می شود.

    علت یابی این حجم بالا از دردهای کمر و دیسک کمر امری مهم بوده و این ریشه یابی می تواند کمک شایانی به بهبود افراد و صد البته پیشگیری از دیسک کمر کمک کند.

    به نظر شما علت انواع دردهای کمر و دیسک کمر چیست؟

    چگونه می توان از دیسک کمر و عوارض بعدی آن جلوگیری به عمل آورد؟

    ریشه دردهای کمر

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    ریشه دردهای کمر و دیسک کمر

    امروزه شاهد افزایش دردهای شدید ارتوپدی در میان عموم مردم بوده و متاسفانه بخش اعظم قشر جوان در بین سنین ۲۵ تا ۴۰ سال درگیر آن هستند که این خبر بسیار بد و ناراحت کننده ای بوده و می تواند در سلامت کل کشور تاثیر گذار باشد.

    اما ریشه یابی این دردها و جستن علت آن امری مهم می باشد که می توان با رفع آن سلامت کل کشور را تامین کرد.

    به قول معروف پیشگیری بهتر از درمان است، بنابرانی جستن علت می تواند در رفع این مشکل به صورت ریشه ای تاثیر گذار باشد.

    از جمله علت های شایع دردهای ارتوپدی و دیسک کمر و کمر درد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • بی تحرکی و نشستن های مداوم به دلیل تغییر سبک زندگی و پشت میز نشین شدن اغلب افراد
    • انجام ندادن ورزش به صورت مداوم و حرفه ای
    • تغذیه نامناسب و استفاده از فست فود ها که سبب کمبود کلسیم و پوکی استخوان می گردد.
    • استفاده از کفش های نامناسب و غیر طبی
    • استفاده از کالای خواب غیر استاندارد

    تمامی موارد گفته شده حتی به تنهایی نیز می توانند از علت های شایع کمر درد باشند و مسلما اگر این عوامل با هم همراه شوند بسیار وخیم تر شده و می توانند آسیب رسانی بیشتری داشته باشند.

    تشک مناسب برای دیسک

    تشک مناسب برای دیسک کمر

    از مواردی که در بالا ذکر شد یکی از آسیب زننده های اساسی را می توان کالای خواب نامناسب دانست.

    انسان یک سوم عمر خود را در خواب سپری کرده و می توان گفت حداقل افراد در طول روز ۷ ساعت در خواب هستند، که زمان زیادی بوده و اگر انسان در این تایم احساس راحتی نکند می تواند آسیب های جبران ناپذیری برای سلامت روح و جسم داشته باشد.

    کالای خواب یکی از نیازهای اساسی خواب بشر بوده که استفاده از کالاهای خواب مناسب تاثیر به سزایی در سلامت جسم دارد.

    طبق آمار حاصله افراد زیادی در مطب پزشکان و بیمارستان ها حضور دارند که از دردهای ارتوپدی و دیسک کمر شکایت داشته و پس از ریشه یابی این دردها به کالاهای خواب نامناسب رسیده ایم.

    اصلی ترین تاثیر گذار در میان تمامی کالاهای خواب تشک می باشد.

    کمر تماس مستقیمی با تشک داشته و در تمام زمان طول خواب کش و قوس های آن را پوشش می دهد.

    تشک های طبی با تکنولوژی روز دنیا طراحی شده اند و تمامی مراحل تولید آن ها از زیر نظر متخصصان و پزشکان طب نوین رد شده است که همین امر سبب استاندارد شدن آن ها می شود.

    تشک های طبی کم ترین میزان آسیب را به کمر در طول خواب وارد کرده و به دلیل دارا بودن انعطاف پذیری به اندازه و استفاده از فوم و فنر های با کیفیت، بهترین برای خوابی آسوده و حفظ سلامت جسم هستند.

    از این رو برای حفظ کمر خود از دردهای مختلف از جمله دیسک کمر شایسته است از تشک های طبی با کیفیت مطلوب و درجه یک استفاده کرده و با یک بار هزینه کردن خود را از دردهای ناشی از آن و هزینه های بعدی درمان ایمن کنیم.

    آمار فروش انواع تشک

    آمار فروش انواع تشک طبی فنری

    با افزایش دانش و جا افتادن این امر در میان مردم که تشک نقش به سزایی در حفظ سلامت کمر و ستون فقرات دارد، آمار فروش انواع تشک طبی فنری افزایش پیدا کرد.

    تشک های طبی فنری یکی از انواع تشک موجود در بازارهای فروش هستند. طبق آمار حاصله از بیشترین میزان فروش برخوردارند و در اغلب خانه ها می توان شاهد وجود آن ها بود.

    این تشک ها به نسبت انواع تشک طبی ساده که اغلب برای افراد بسیار کهنسال با دردهای ارتوپدی فراوان استفاده می شود. انعطاف پذیر تر و نرم تر بوده و از تشک های اسفنجی قدیمی نیز با کیفیت تر و از نرمی کم تری برخوردار است. به طور کلی می توان گفت این تشک ها استاندارد شده انواع تشک اسفنجی و طبی هستند که مورد استقبال عموم واقع شده اند. اکنون اغلب افراد از این نوع تشک ها برای خواب استفاده می کنند.

    شاید به جرات بتوان گفت تشک های طبی فنری از استانداردترین تشک ها در میان انواع بی نظیر موجود شناخته شده اند.

    معرفی تشک های مناسب

    معرفی تشک های مناسب و بازار فروش

    دنیای کالای خواب دنیایی متنوع از طرح و رنگ و مدل می باشد. در هر فروشگاهی، مدل های گسترده ای از تشک های طبی مشاهده می شود.

    افزایش تنوع، به نوبه خود می تواند به افزایش قدرت خرید مشتریان کمک شایانی نماید. این تنوع از قیمت نیز غافل نشده و علاوه بر تنوع در مدل و طرح شاهد تنوع قیمتی بالا با توجه به درجه کیفیت هستیم.

    میزان تقاضا در خصوص برخی تشک ها از جمله تشک طبی فنری بالاتر می باشد. دلایل زیادی می تواند منجر به این موضوع شود. تشک های فنری به طور معمول راحتی بیشتری دارند. همین امر خط تولید این تشک را فعال تر کرده است. میزان تولید تشک های فوق، به نسبت بالاتر می باشد.

    البته این بدان معنا نیست که سایر تشک های موجود در بازار بی کیفیت و بی کاربرد هستند. اما می توان گفت طبق آمار فروش میزان تقاضا در خصوص انواع طبی فنری بیشتر می باشد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399