تولیدی تشک های مسافرتی ارزان

تولیدی تشک های مسافرتی ارزان
  • تشک های مسافرتی ارزان امروزه در بحث بازار داخلی و صادرات، متقاضیان زیادی دارد که در شرکت پاندا عرضه می شود.

    خواب راحت امروز دغدغه خیلی از ماست. داشتن تشک و پتویی گرم و نرم که ما را از همه دنیا فارغ کند، یک لذت وصف نشدنی‌ست. جدای از استراحت روی تخت خواب، گاهی روی زمین خوابیدن واقعا حس ناب‌تری دارد؛ خصوصاً در شب‌های سرد زمستان!

    البته تشک مسافرتی کاربردهای فراتر از این دارد؛ شما می‌توانید این محصول را در طول مسافرت و یا جهت استراحت مهمانان استفاده کنید. تشک مسافرتی بچه نیز محصولی کاربردی است که می‌توانید برای کودکانتان خریداری کنید. تشک مسافرتی نوزاد زیپ دار محصولی‌ست که باعث می‌شود مادران در سفر خیالی آسوده داشته باشند. لطفا تا انتهای این صفحه و رسیدن به پیشنهادات ویژه، با ما همراه باشید.

    تشک مسافرتی امروز؛ راحت‌تر از دیروز

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    تشک مسافرتی امروز؛ راحت‌تر از دیروز!

    حتما با خود می‌گویید به علت سنگینی و حجم زیاد تشک، حمل آن در مسافرت بسیار سخت است. خوب است بدانید که امروزه تولیدی‌ها تشک‌های مسافرتی را از الیاف بسیار سبک و کم‌حجم می‌سازند. این تشک‌ها در دو سایز تک نفره و دو نفره و در طرح و رنگ‌های بسیار متنوع تولید می‌شوند. با کمک این تشک‌ها لازم نیست تا حس دشوار خوابیدن بر تشکی که قبلا بارها استفاده شده است را تجربه کنید!

    در ضمن نگران شستشوی این تشک‌ها نباشید. تشک‌های مسافرتی به راحتی شستشو می‌شوند و برای شما دردسرساز نخواهند بود. برخی از تشک‌های مسافرتی هوشمند هستند که قابلیت طبی و درمانی دارند. به علت جابجایی هوا و حالت ماساژورگونه این مدل، ابتلا به زخم بستر برای بیمارانی که قادر به حرکت نیستند، خیلی بعید خواهد بود. کسانی که حساسیت‌های پوستی و تنفسی دارند، می‌توانند از مدل‌های ضد حساسیت تشک مسافرتی یا تشک مهمان استفاده کنند. تشک‌های ضد حساست از الیاف پلی استر _ که ضد حساسیت هستند _ پر شده‌اند.

    قیمت تشک مسافرتی

    قیمت تشک مسافرتی

    باید بدانید که قیمت تشک مسافرتی با توجه به ابعاد، کیفیت متریال، برند و فاکتورهای دیگر مشخص می‌شود. اما به طور کلی با توجه به تمام مزیت‌های گفته شده، قیمت تشک مسافرتی مقرون‌به‌صرفه است. اگر در زمینه صادرات کالای خواب یا عرضه آن در داخل کشور فعالیت دارید، سرمایه‌گزاری روی تشک مسافرتی می‌تواند ایده بسیار خوبی برای شما باشد. تشک‌های مسافرتی در کشورهای همسایه ایران از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

    مجموعه کالای خواب پاندا با تاکید بر کیفیت و حذف واسطه، بهترین محصولات را با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌کند. ما در راستای حمایت از کسب و کارها، پیشنهادات ویژه‌ای را برای خرید عمده در نظر داریم. شما می‌توانید جهت مشاهده کالاهای ما به صفحه محصولات مراجعه کنید. برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید عمده، می‌توانید از طریق بخش ارتباط با ما به کارشناسان فروش مجموعه پاندا متصل شوید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399