تولیدی تشک ارزان مهمان

تولیدی تشک ارزان مهمان
  • تشک ارزان مهمان یک محصول پیشنهادی مهم برای صادرات به بازار عراق و افغانستان است که در شرکت پاندا تولید می شود.

    اگر در شهری دور از وطن خود زندگی می‌کنید و یا مهمانان زیادی از خارج شهر دارید، حتما از ضرورت داشتن تشک سفری آگاهید. تشک مهمان، مدل اصلاح شده و بهینه تشک‌های قدیمی سنگینی است که همگی با آن‌ها خاطره داریم. امروزه تولیدی‌های مختلفی تشک مهمان باکیفیت را با وزن کم و قیمت مناسب عرضه می‌کنند. اگر از نگهداری تشک‌های سنگین و قدیمی خسته شده‌اید و یا برای تغییر و تنوع قصد خرید تشک مسافرتی را دارید، با ما همراه باشید.

    تشک مهمان؛ محصولی متناسب

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    تشک سفری ؛ محصولی متناسب با شرایط شما

    یکی از مدل‌های این محصول، تشک سفری رویال است. خوب است بدانید که این تشک‌‌های قابل شستشو، از الیاف اسفنج پر می‌شوند. الیاف اسفنج علاوه بر ضد حساسیت بودن، سبب سبک بودن تشک‌ها هم می‌شوند. هوا در داخل الیاف اسفنج در جریان است و این به بهداشت تشک، کمک شایانی می‎‌کند. اگر در منطقه‌ایی زندگی می‌کنید که میزان رطوبت هوا بالا است، این محصول یک انتخاب هوشمندانه برای شماست. تشک رویال را می‌توانید در تمامی فصول سال و در هر آب و هوایی استفاده کنید.

    تشک مهمان گلبافت نیز از جمله محصولات پرفروش در بازار است. زیر رویه‌های رنگارنگ و زیبای تشک مهمان گلبافت، الیاف لایکو و لایه‌های آکاردئونی قرار گرفته‌اند. تشک گلبافت صرفا برای مهمونی ها استفاده نمی‌شود؛ این محصول همچنین انتخابی مناسب برای مسافرت است. سبک و کم حجم بودن از مزایای ویژه این تشک است. برای تعیین قیمت تشک سفری، پارامترهایی مثل وزن، جنس پارچه، الیاف داخلی می تواند تاثیر گذار باشد.

    "قیمت

    قیمت تشک مهمان

    قیمت تشک مهمان با توجه به درجه کیفیت و نوع متریال به کار رفته در آن تغییر می‌کند. در بین محصولات متنوع این دسته، تشک سفری لایکو به علت داشتن الیاف لایکو، از محبوب‌ترین‌ها است. یکی از اقتصادی‌ترین گزینه‌ها در خرید تشک مسافرتی، تشک ارزان لایکو است. به این دلیل که قیمت تشک آکاردئونی لایکو با توجه به ارزان بودن قیمت لایکو، مقرون به صرفه است. در خصوص برند باید گفت که بهترین مارک تشک سبک را نمی‌توان در یک نگاه مشخص کرد. افراد مختلف برای خرید تشک، معیارهای مختلفی دارند.

    اگر صاحب کسب و کار در حوزه کالای خواب هستید، از تنوع زیاد در ارائه محصولات _ به طور ویژه در تشک _ غافل نشوید. جهت خرید عمده انواع تشک مهمان می‌توانید روی ما حساب کنید. بهترین انواع تشک آکاردئونی در در کشور را می‌توانید در مجموعه کالای خواب پاندا پیدا کنید. این مجموعه با تمرکز بر عمده فروشی کالای خواب، برای فروش تکی به شما مردم عزیز نیز خدمات‌رسانی می‌کند. برای اطلاع از مشخصات و قیمت تشک مهمان، می‌توانید انواع مختلف این محصول را در صفحه محصولات مشاهده نمایید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399