تولید بالش پر مرغ panda

تولید بالش پر مرغ panda
  • تولید بالش پر مرغ با وزن ۲٫۵ تا ۳ کیلوگرم در شرکت تولیدی PANDA انجام می شود. عدل بندی بالش های فوق ۲۰ تایی بوده که می توانید برای سفارش عمده اقدام نمایید.

    استفاده از الیاف طبیعی در تولید بالش و ملزومات خواب، می تواند خواص و فواید آن ها را افزایش دهد. پر به عنوان یکی از این متریال طبیعی می باشد که برای پر کردن بالش مورد استفاده قرار می گیرد.

    در میان اول پرهای موجود، پر مرغ به عنوان یکی از اصلی ترین و بهترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین گزینه ها می باشد. شستشوی مناسب و درست پر از مهم ترین مراحلی است که برای از بین بردن بوی نامطبوع آن باید انجام شود.

    مرکز فروش بالش پر در تهران

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    مرکز فروش بالش پر در تهران

    تهران پایگاه فعالیتی برای تولید و عرضه انواع بالش شرکت پاندا محسوب می شود. با انتخاب بالش های پر و انواع بالش های الیاف، به راحتی می توانید برای ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

    ثبت سفارش بالش در کیسه های ۲۰ تایی قابل انجام می باشد. این نوع بسته بندی هم به منظور سهولت در بارگیری بوده و هم کمک به کاهش هزینه های باربری می نماید.

    فروش عمده بالش پر

    فروش عمده بالش پر

    اگر بخواهیم درباره پروسه خرید بالش پر صحبت کنیم، لازم است در ابتدا بگوییم که باید با کارشناسان فروش ما در خصوص قیمت صحبت نمایید. بالش هم مانند هر محصولی، بر اساس نوسانات بازار، ممکن است دچار تغییر قیمت شود.

    اطلاع از قیمت روز مهم ترین امر برای ثبت سفارش خرید خواهد بود. در مرحله بعدی، شما می توانید تعداد مد نظر خود را به کارشناسان ما اعلام نمایید، تا برای شما پیش فاکتور صادر نمایند. اقدامات مربوط به بسته بندی و ارسال، بعد از واریزی صورت می پذیرد.

    تولید بالش

    تولید بالش پر

    در فرایند تولید بالش پر ، شستشوی پر مورد استفاده و ضدعفونی کردن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به این که بالش، زیر سر قرار می گیرد، پس باید عاری از هر گونه بو باشد.

    استفاده از بهترین مواد اولیه، کمک شایانی به افزایش کیفیت نموده است. فروش بیشتر در نتیجه ارائه بالاترین سطح کیفیت امکان پذیر خواهد بود.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399