خرید بالش هالو وزن یک کیلویی

خرید بالش هالو وزن یک کیلویی
  • خرید بالش هالو به صورت عمده از تولیدی امکان پذیر است؟ صادرات بالش با چه حاشیه سودی انجام می شود؟ فرصت های پرسود برای خرید بالش را از دست ندهید.

    بالش در کشور ما با هزینه های مقرون به صرفه ای تولید می شود. دلیل این امر، تولید مواد اولیه در کشور می باشد. هر کشوری که مواد اولیه در اختیار داشته باشد، با کمترین هزینه می تواند اقدام به تولید نماید. الیاف هالو به عنوان کاربردی ترین الیاف برای پر کردن بالش و یا تشک و لحاف می باشد.

    ضد حساسیت بودن، آنتی باکتریال و مقرون به صرفه بودن از جمله ویژگی های این الیاف محسوب می شود.

    تولیدی بالش هالو در تهران

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    تولیدی بالش هالو در تهران

    شرکت پاندا یک تولیدی معروف در شهر تهران بودن که بالش های الیاف هالو را در اوزان مختلف تولید می نماید. این تفاوت وزن به منظور ارائه قیمت های متفاوت می باشد.

    مشتریان می توانند در دو وزن ۸۰۰ و ۱۰۰۰ گرم، بالش های مد نظر خود را سفارش دهند. رویه این بالش ها هم با پارچه های گل سرخود و یا تترون ساده دوخت خورده است. به منظور بسته بندی، از گونی های ۲۵ تایی استفاده شده است.

    بهترین قیمت خرید بالش

    بهترین قیمت خرید بالش هالو

    خرید بالش هالو برای مشتریان کلیه شهرها امکان پذیر است. اگر شما پخش کننده بالش هستید، حداقل سفارشی که خواهید داشت تعداد ۱۰۰۰ عدد خواهد بود که با یک خاور می توان ارسال نمود.

    سفارشات متعدد مشتریان به راحتی قابل ثبت بوده و در کمترین بازه زمانی ارسال می شوند.

    صادرات بالش به عراق

    صادرات بالش به عراق

    اما برسیم به یکی از بزرگترین تجارت ها، یعنی صادرات به کشور عراق. همسایگی ایران با عراق از یک سو، عدم در اختیار داشتن مواد اولیه از سوی دیگر سبب شده تا عراق به یکی از اصلی ترین مشتریان تولیدات ایرانی تبدیل شود.

    صادرات بالش با توجه به ظرفیت تولیدات بالای شرکت پاندا، کاملا طبیعی است. هم اکنون شما انواع مدل بالش های مد نظر را با اوزان مختلف می توانید سفارش دهید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399