تولید کننده تشک های مسافرتی

تولید کننده تشک های مسافرتی
  • تولید کننده تشک های مسافرتی رادمان با ارائه متنوع ترین و قیمت مناسب ترین محصولات، فرصت خوبی برای تجارت و صادرات فراهم ساخته است.

    تشک مسافرتی یک محصول بسیار کاربردی و محبوب بین ایرانیان است. بسیاری از ما حتی وقتی تخت خواب گرم و نرم محیاست، ترجیح می‌دهیم روی زمین و بر روی تشک بخوابیم. البته امروزه تشک مسافرتی بیشتر برای استفاده مهمان تهیه می‌شود. یا همانطور که از نام آن پیداست، آن را برای استراحت حین سفر انتخاب می‌کنیم. با توجه به محبوبیت این کالا و به دنبال آن افزایش تقاضا از سوی مردم، تولیدی‌های زیادی در زمینه تولید تشک های مسافرتی فعالیت می‌کنند.

    تولیدی تشک رادمان

    تولیدی تشک رادمان

    در تولیدی‌های بزرگ روزانه تعداد قابل توجهی تشک مسافرتی بزرگسال، تشک مسافرتی بچه و یا حتی تشک مسافرتی نوزاد زیپ دار تولید می‌شود. همانطور که اشاره کردیم، این تشک‌ها انواع گوناگونی دارند که توسط تولیدی‌های مختلف با کیفیت‌ و قیمت‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شوند. از الیاف‌های مختلفی مثل لایکو، پلی‌استر، پشم شیشه و… برای تولید تشک‌ها استفاده می‌شود. باید دانست که قیمت تشک مسافرتی به ابعاد آن نیز بستگی دارد. این تشک‌ها در ابعاد تک نفره و دو نفره تولید می‌شوند. البته با توجه به حمل و نقل آسان‌تر در سفر و سهولت در شستشو، مدل تک نفره آن بیشتر به فروش می‌رسد و پرطرفدارتر است. به طور کلی خرید تشک مسافرتی ارزان و مقرون به صرفه برای شما تمام می‌شود.

    حتما برای شما سوال شده است که تشک مسافرتی باکیفیت را از کجا می‌توان تهیه کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم مجموعه کالای خواب رادمان این محصول و سایر محصولات دسته کالای خواب را با قیمت مناسب به صورت عمده و تکی عرضه می‌کند. با توجه به کیفیت بالای تشک‌های مسافرتی ایرانی، این تشک‌ها در کشورهای همسایه نیز محبوبیت دارند. اگر به دنبال راهی پر سود برای سرمایه گزاری هستید، صادرات این کالا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر مایل به خرید تعداد عمده به منظور صادرات یا پخش را دارید، می‌توانید جهت هماهنگی‌های مالی، با کارشناسان مجموعه رادمان در ارتباط باشید. تولید کننده تشک های مسافرتی رادمان در تلاش ایجاد ظرفیت های خوب برای گسترش صادرات به کشورهای مختلف می باشد.

     

     

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399