قیمت پتو مارک پریما

قیمت پتو مارک پریما
  • پتو مارک پریما محصولی پرفروش در دسته کالای خواب است که امروز قصد داریم در مجموعه رادمان، خیلی خلاصه آن را به شما معرفی کنیم. این پتو تراکم بسیار بالایی داشته و از نخ مرغوبی بافته شده است؛ به همین دلیل ضخامت و گرمای قابل توجهی دارد. پتوهای مدل پریما به خاطر دوخت مستحکمی که دارند، نخ‌کش و گسستگی نخواهند داشت. از دیگر نکات مثبت درباره این محصول، کیفیت و تنوع بالای طرح و رنگ آن است. طرح‌های چاپی پتو پریما ثابت هستند و با شستشو از بین نمی‌روند.

    کارخانه پتو نگاریزد

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    کارخانه پتو نگاریزد

    یکی از تولیدکننده‌های بزرگ پتو در کشور، کارخانه پتو نگار یزد است. این کارخانه بیش از ۴۰ سال سابقه‌ایی درخشان در زمینه تولید پتو را دارد. پتو پریما نیز در واقع یکی از محصولات و مدل‌های تولیدی در این کارخانه است. پتو پریما در سایزها و طرح‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. این مدل از پتو در دو سایز تک نفره و دو نفره و به صورت ساده و گل برجسته توسط شرکت نگار یزد عرضه می‌شود. پتو دو نفره پریما در سایز ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی‌متر و با وزن حدودا ۴ کیلوگرم تولید می‌شود. سایز پتو تک نفره پریما نیز ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی‌متر بوده و وزنی حدودا ۲ و نیم کیلویی دارد. پتو پریما در سایز کودک نیز تولید می‌شود و برای کودکان انواع و اقسام طرح‌های کارتونی مورد علاقه‌شان روی پتوها چاپ شده است. با توجه به کیفیت بالای این پتو و تنوع در طرح‌های کارتونی، می‌توانید با خیالی آسوده پتو پریما سایز کودک را برای کودکان دلبندتان نیز تهیه و استفاده کنید.

    فروش عمده پتو

    فروش عمده پتو مارک پریما

    نمونه‌های پتو مسافرتی پریما که وزن بسیار کمی دارند نیز می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه متناسب با شرایط شما باشد. به دلیل حجم کمی که این پتوها دارند، می‌توانید از آن‌ها در مسافرت‌ها و یا برای مهمان استفاده نمایید. برای مشاهده طرح و رنگ و قیمت و اطلاعات بیشتر درباره این محصول می‌توانید به صفحه محصولات ما مراجعه کنید. اگر قصد خرید عمده پتو پریما را دارید، می‌توانید ضمن ارتباط با کارشناسان مجموعه کالای خواب پاندا، سفارش خود را ثبت کنید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399