خرید انواع روتختی یک نفره

خرید انواع روتختی یک نفره
  • روتختی یکی از متنوع­ترین کالاهای خواب محسوب می­شود؛ این محصول نقش کلیدی در دکوراسیون اتاق خواب دارد. طبعاً با سلیقه‌ها برای خرید این محصول که تنوع کم‌نظیری دارد، وسواس به خرج خواهند داد. از لحاظ ابعاد روتختی به ۳ دسته به  یک نفره، دونفره و مخصوص کودک دسته­بندی می­شوند. در ادامه به طور خلاصه به بررسی انواع روتختی یک نفره می­پردازیم. اگر قصد خرید روتختی یک نفره را دارید، لطفا تا انتهای این بخش با مجموعه کالای خواب پاندا همراه باشید.

    انواع روتختی تک نفره

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    خرید انواع روتختی تک نفره سه بعدی

    مدل­های مختلفی از روتختی یک نفره در بازار موجود است. روتختی سنتی، روتختی سلطنتی، روتختی سه بعدی، روتختی ساده و یا گلدار از انواع مدل­های روتختی یک نفره هستند. روتختی بچه گانه نوع دیگری از روتختی یک نفره به شمار می­رود که بسیار متنوع است. این محصول با طرح­های کارتونی، فانتزی، فوتبالی، حیوانات، پرنسسی و… در بازار عرضه می­شود. یکی از محصولات پرفروش ما در مجموعه پاندا سرویس روتختی است. خوب است بدانید که سرویس روتختی یک نفره معمولا شامل یک لحاف، یک ملافه و دو عدد روبالشی است.

    یکی دیگر از انواع مطرح این محصول، روتختی سه بعدی است. این محصول از جدیدترین و مدرن­ترین انواع روتختی بوده و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. در تهیه و تولید این روتختی از پارچه‌های مرغوب و فناوری چاپ دیجیتالی استفاده می­شود. کیفیت و مرغوبیت توأم با طرح عمیق علت‌های گران‌تر بودن این محصول نسبت به سایر مدل‌ها است.

    قیمت روتختی یک نفره

    قیمت روتختی یک نفره

    پُر واضح است که قیمت روتختی بر اساس کیفیت و مرغوبیت آن محاسبه می­شود. علاوه بر مرغوبیت پارچه، طرح روتختی نیز بر قیمت آن تاثیر می­گذارد. برای مثال روتختی­های ساده و گلدار نسبت به روتختی­های سلطنتی و سه بعدی قیمت مناسب­تری دارند. البته گاهی سخت‌گیری را کنار بگذارید و محصولی را انتخاب کنید که دکوراسیون محیط شما را تقویت می‌کند. این محصولات دائمی نیستند و فقط قرار است چند ماهی اتاق شما را زیباتر کنند.

    مجموعه کالای خواب پاندا، یکی از معتبرترین نمایندگی­های فروش روتختی در کشور است. از جمله محصولاتی که علاوه بر انواع روتختی در این مجموعه عرضه می‌شود می­توان به انواع روبالشی، انواع پتو و تشک و بالش اشاره کرد. ست روتختی و روبالشی نیز از دیگر محصولات پرفروش و محبوب مجموعه پاندا محسوب می­شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق محصولات لطفا با ما تماس بگیرید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399