قیمت انواع روتختی سه بعدی

قیمت انواع روتختی سه بعدی
  • روتختی فقط یک کاور نیست! در دنیای امروز روتختی بیشتر جنبه دکوراتیو دارد و از آن برای زیباسازی جلوه اتاق خواب استفاده می‌کنند. ما خیلی از دنیای دیروز فاصله گرفته‌ایم و روزانه حجم بالایی از توجه ما به محیط پیرامون منعطف می‌شود. روتختی­ها بر اساس طرح و مدل، انواع بسیار زیادی دارند. روتختی مدل کلاسیک، روتختی مدل سنتی، روتختی مدل گلدار و روتختی مدل سه بعدی از جمله انواع روتختی محسوب می­شوند.

    امروزه روتختی ­های چاپی و سه بعدی به دلیل عمق تصاویر، جلوه زیبا و خاصی دارند و از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل­ها به شمار می­روند. روتختی­های سه بعدی با تصاویر منحصر به فردی که دارند، باعث ایجاد فضایی خاص و نشاط­آور در اتاق خواب می­شوند. امروز در مجموعه کالای خواب پاندا قصد داریم شما را با روتختی­های سه بعدی آشنا کنیم و در ادامه به بررسی قیمت انواع روتختی سه بعدی بپردازیم. اگر قصد خرید روتختی مدل سه بعدی به صورت عمده یا تکی را دارید، تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

    ویژگی­های روتختی سه بعدی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    ویژگی­های روتختی سه بعدی

    • طراحی متنوع

    از جمله مهم­ترین ویژگی­های روتختی­های سه بعدی که خریداران زیادی را به خود جذب کرده است، تنوع در طراحی و زیبایی منحصر به فرد آن است. تنوع طرح و رنگ روتختی­های سه بعدی به قدری بالا است که هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند. نکته دیگر اینکه شما می­توانید طرح روتختی را با توجه به دکوراسیون منزل خود تنظیم کنید و به راحتی با هر تغییر دکوراسیون، آن را تعویض نمایید.

    • قابلیت شستشو

    یکی از مهم­ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید برای مشتریان دارای اهمیت است، قابلیت شستشوی روتختی سه بعدی است. البته در اینجا صرفاً قابلیت شسته شدن مطرح نیست؛ بلکه عدم آسیب دیدن پس از شستشو مورد بحث قرار می‌گیرد. روتختی های سه بعدی که در مجموعه پاندا به فروش می­رسند، به راحتی قابل شستشو با ماشین بوده و در هنگام شستشو کیفیت خود را از دست نمی­دهند. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که نحوه شستشو و نگهداری از روتختی نیز از عوامل مهم ماندگاری روتختی به شمار می­رود.

    • کیفیت بالا

    در تولید روتخت­های سه بعدی بیشتر از پارچه­های میکرو مرغوب استفاده می­شود که باعث طول عمر بیشتر و ماندگاری زیاد روتختی خواهد شد.

    انواع سایزهای روتختی

    انواع سایزهای روتختی سه بعدی

    خوب است بدانید که روتختی سه بعدی یک نفره در ابعاد ۲۰۰ در ۱۶۰ سانتی­متر تولید می­شود. همچنین مدل­های دو نفره روتختی سه بعدی که بیشتر برای جهیزیه عروس خریداری می­شود، در اندازه­های ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی­متر تهیه و تولید می­شوند. علاوه بر سایز یک نفره و دو نفره، این محصول در ابعاد کوچکتر و با طرح­های زیبا مخصوص کودکان نیز تولید می­شود.

    روتختی سه بعدی کودک و نوجوان

    روتختی سه بعدی کودک و نوجوان

    روتختی سه بعدی علاوه بر ظاهر زیبا، تنوع طرح و رنگ کم‌نظیری دارد. به طوری که حجم بالایی از طرح‌های این محصول، با طرح‌های کارتونی مناسب با روحیات کودکان تولید می‌شوند. طرح‌های اسپرت، کارتونی، عروسکی و فانتزی روتختی سه بعدی، نظر هر کودک و نوجوانی را به خود جلب می‌کند.

    از طرح­های پرفروش ما در مجموعه پاندا روتختی سه بعدی دخترانه است که با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به فروش می­رسد. طرح­های روتختی مناسب دختران، عموماً روتختی سه بعدی پرنسسی و عروسکی است. شما عزیزان می­توانید از طرح­های روتختی سه بعدی دخترانه مجموعه ما دیدن فرمایید.

    روتختی سه بعدی ترکیه ای

    روتختی سه بعدی ترکیه ای

    این محصول از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ اما باید بدانید که قیمت روتختی سه بعدی ترکیه ای به نسبت روتختی سه بعدی ایرانی گران­تر است. مدل روتختی سه بعدی زارا از جمله بهترین روتختی­های سه بعدی ترکیه­ای است. روتختی سه بعدی زارا از پارچه تنسل گیاهی تولید می­شود و به همین دلیل از باکیفیت­ترین نوع روتختی است. گفته شده که مقاومت این روتختی در برابر شستشو خیلی عالی است؛ البته باید توجه داشت که قیمت آن نیز کمی گران‌تر است.

    قیمت روتختی سه بعدی

    قیمت انواع روتختی سه بعدی

    اعلام قیمت انواع روتختی سه بعدی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد؛ در ادامه این عوامل را به صورت خلاصه توضیح خواهیم داد.

    • کیفیت و نوع جنس پارچه روتختی

    در روتختی سه بعدی از پارچه­ هایی مرغوب جنس میکرو، پنبه و بامبو استفاده می‌شود؛ به همین خاطر این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار خواهند بود. البته این حجم از مواد اولیه باکیفیت، بر قیمت محصول نیز تاثیرگذار خواهد بود.

    • طرح چاپ شده روی پارچه روتختی سه بعدی

    هر چقدر کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در چاپ بیشتر باشد، طرح نهایی روتختی نیز با وضوح و کیفیت بهتری نمایان خواهد شد. این فاکتور نیز بر قیمت روتختی سه بعدی تاثیر خواهد داشت. علاوه بر این، اگر قصد داشته باشید که تصویر اختصاصی روی پارچه روتختی شما طراحی شود، محاسبه قیمت کمی متفاوت‌تر خواهد بود.

    • سایز و ابعاد روتختی سه بعدی

    سایز روتختی سه بعدی که خریداری می­کنید فاکتور دیگری است که در قیمت روتختی تاثیر می­گذارد. میزان پارچه و دوخت و طراحی به کار رفته در سایزهای بزرگتر روتختی، بیشتر است. از این رو در سایزهای بزرگ‌تر، قیمت کار نهایی نیز با افزایش روبرو خواهد شد.

    • تنوع طرح روتختی­های سه بعدی

    همانطور که گفتیم روتختی سه بعدی تنوع زیادی از نظر طرح و رنگ دارد. نوع طرح و رنگ­بندی روتختی نیز بر قیمت روتختی بی­تاثیر نیست. پر واضح است که طرح­های ساده­تر معمولا کمی ارزان­تر از طرح­های مدرن و فانتزی هستند.

    • برند و کشور سازنده

    برند یکی از مهم­ترین عواملی است که بر قیمت تاثیر گذار است. جنس پارچه و متریالی که هر کارخانه در هر کشوری استفاده می­کند متفاوت است. از طرف دیگر واردات از برخی کشورها سختی‌های خاص خودش را دارد و هزینه‌بر است. برخی کشورها نیز برند شناخته می‌شوند که این موضوع نیز بر قیمت بی‌تاثیر نیست.

    خرید اینترنتی روتختی سه بعدی

    خرید اینترنتی روتختی سه بعدی

    خرید روتختی از اینستاگرام نیز همانند خرید روتختی از وبسایت راحت است. البته می­توان گفت که اینستاگرام و تلگرام برای خرید و فروش نسبت به یک فروشگاه اینترنتی امکانات کمتری دارند. همچنین اعتبار یک فروشگاه اینترنتی دارای نماد بر همه ثابت شده است. پس اگر قصد خرید اینترنتی روتختی سه بعدی را دارید، از طریق سایتی که دارای اعتبار کافی است اقدام کنید.

    روتختی سه بعدی به خاطر زیبایی منحصر به فردی که دارد از جمله رو تختی­های پرفروش به شمار می­رود. در هنگام خرید اینترنتی روتختی سه بعدی، باید نسبت به اصالت جنس و کیفیت چاپ آن اطمینان حاصل کنید. البته خرید از مجموعه پاندا همیشه راهکاری مطمئن‌تر است؛ ما در این مجموعه تمامی محصولات را با ضمانت اصالت ارائه می‌کنیم.

    خرید عمده روتختی سه بعدی

    خرید عمده روتختی سه بعدی

    روتختی های سه بعدی به دلیل جذابیت و تنوع بالا، تقاضای خرید بسیار بالایی دارند و از دسته‌های پرفروش کالای خواب به­شمار می­روند. می­توان گفت که به دلیل تقاضای زیاد بازار، خرید عمده روتختی سه بعدی می­تواند فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری باشد.

    مجموعه کالای خواب پاندا به دلیل حذف واسطه­ها، تمامی محصولات باکیفیت کالای خواب را با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌کند.. شما عزیزان می­توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا خرید عمده روتختی سه بعدی، از طریق بخش ارتباط با ما، با کارشناسان فروش مجموعه پاندا در ارتباط باشید.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399