خرید مستقیم پتوی نرمینه از کارخانه

خرید مستقیم پتوی نرمینه از کارخانه
  • خرید مستقیم پتوی نرمینه از کارخانه برای چه اهدافی قابل انجام است؟ قیمت پتو در بازار داخلی به نسبت بازار صادراتی چه تفاوتی دارد؟

    شرکت نرمینه بافت کاشان تولید کننده پتوهای پلی استر و راشل می باشد. این نوع پتو در وزن های ۱۵۰۰ گرم تا ۲۸۰۰ گرم یک نفره قابل بافت و تولید هستند. در خصوص مدل پتوهای دونفره هم وزن ارائه شده از ۲۰۰۰ گرم تا ۳۸۰۰ گرم می باشند. پس برای هر نیازی می توانیم یک نوع پتوی خاص را پیشنهاد نماییم.

    آدرس کارخانه پتوی نرمینه کاشان

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    آدرس کارخانه پتوی نرمینه کاشان

    مراجعه به آدرس کارخانه پتوی نرمینه کاشان برای کسانی مناسب خواهد بود که قصد خرید ماشینی دارند. یک ماشین پتو، ظرفیت های بارگیری مختلفی بر اساس نوع ماشین دارد. یعنی یک ایسوزو شاید ۷۰ کارتن بار پتو ظرفیت داشته باشد. اگر قصد صادرات پتو داشته باشید، بدون شک، حداقل یک تریلی بار پتو لازم دارید.

    یک تریلی می تواند ۲۴۰ کارتن پتوهای مختلف را بارگیری نماید. این تعداد برای هر نوع پتویی امکان پذیر است. کارتن های پتو تقریبا یک اندازه هستند و بر اساس وزن پتو، تعدادی که در داخل آن جای می گیرید متغیر خواهد بود. به طور مثال، پتو یک نفره نسیم دارای کارتن ۱۴ تخته ای و یک نفره نرمین کارتن ۱۰ تخته ای دارد.

    این یعنی یک تناسب بین پتوهای مختلف بوده تا همگی بتوانند در کارتن های مشابه عرضه شوند.

    قیمت پتو نرمینه صادراتی

    قیمت پتو نرمینه صادراتی

    اگر تصمیم به صادرات پتو داشته باشید به خوبی می دانید که قیمت ها متفاوت از قیمت بازار داخلی است. این روزها کارخانه داران به منظور سهولت در امر صادرات، اعلام قیمت ها را دلاری انجام می دهند. این کار در صورتی امکان پذیر خواهد بود که امور صادراتی هم از سمت شرکت تولید کننده انجام پذیرد. در اعلام قیمت های دلاری، تخفیفات ویژه ای لحاظ شده و سبب شده تا قیمت ها، کاهش چشم گیری داشته باشند.

    یعنی حتی به نسبت بازار داخلی هم قیمت ها پایین تر می باشد. شاید این سوال پیش بیاید چرا که پتوهای صادراتی قیمت های پایین تری برای تاجران دارد؟

    از لحاظ کیفیت، تفاوتی با هم ندارند اما با توجه به این که، مبلغ کل بار به صورت دلاری دریافت می شود، صرفه اقتصادی زیادی به همراه دارد. از طرفی دولت هم حمایت های خوبی از تولید کنندگانی که دلار به بازار ایران می آورند، می کند.

    پس طبیعی است که تولید کنندگان بخواهند که با افزایش آمار صادرات خود، از این موقعیت ها بهره مند شوند.

    خرید مستقیم پتو

    خرید مستقیم پتوی نرمینه از کارخانه

    اما سوال این جاست که چگونه می توان برای خرید مستقیم پتوی نرمینه از کارخانه اقدام نمود؟ امروزه دسترسی به کارخانجات بسیار آسان بوده و حتی نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.

    کارخانه شرکت نرمینه بافت در کاشان فعالیت می کند اما دسترسی برای دیگر کشورها هم فراهم ساخته است. با در نظر داشتن این که مشتریان شرکت می توانند از کشورهای انگلیسی زبان هم قصد خرید داشته باشند، مذاکره کنندگان مسلط به زبان هم پاسخگوی مشتریان خواهند بود.

    گسترش صادرات پتو از ایران می تواند مزیت های زیادی به همراه داشته باشد که عبارتند از:

    • ایجاد فرصت های شغلی جدید
    • ارزآوری
    • بهبود وضعیت معیشتی خانواده ها

    در خصوص گزینه اول باید بدانید که این فرصت های شغلی هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم می باشد. یعنی زمانی که خط تولید یک کارخانه گسترش یابد، این به معنای افزایش تعداد کارگران مورد نیاز خواهد بود.

    از طرفی با گسترش صادرات پتو، نیاز به راننده، کارگر، شرکت های حمل و نقل و … هم افزایش می یابد.

    این یعنی جریان داشتن سرمایه در بازار که می تواند وضعیت زندگی افراد زیادی را بهبود بخشد.

    تاجرانی که پتوهای نرمینه را با محصولات متنوع آن برای خرید انتخاب کرده اند، می توانند برای ثبت سفارشات خود اقدام نمایند. از مدل پتوهای تولیدی این شرکت می توان گفت:

    1. سروین
    2. نرمین
    3. نرمین طلایی
    4. سوپربرجسته
    5. نگین
    6. نسیم
    7. مسافرتی ساده

    با وجود این حجم از تنوع می توان انتظار فروش بالا داشت. یعنی برای هر خواسته و نیازی از سمت مشتریان می توانیم یک محصول مناسب را پیشنهاد نماییم.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399