خرید پتو شادیلون | قیمت و انواع پتو شادیلون

خرید پتو شادیلون | قیمت و انواع پتو شادیلون
  • کیفیت زندگی ما همواره به کیفیت استراحت ما بستگی دارد؛ خواب موضوع مهمی است که بدن و روح ما برای دریافت انرژی به آن نیاز دارند. امروزه با همه تلاش‌هایی روزمره زندگی، بیشتر از هر زمانی به خواب راحت نیاز داریم. در کنار مدیتیشن، تغذیه سالم و رعایت زمان بندی خواب، این راحت بودن تخت و پتو بالشت است که خوابی آرام را برای ما به ارمغان خواهد داشت و به ما برای تلاشی هدفمند در زندگی انرژی خواهد داد.

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    همکاری در بازار پتو

    پتو یکی از مهم­ترین کالاهای خواب به شمار می­رود؛ امروزه تنوع رنگی و طرحی آن به قدری بالا رفته که انتخاب را برای خرید آن دشوار می­کند. در این میان پتو شادیلون یکی از مناسب­ترین و بهترین انواع پتو است که دارای بافتی نرم و لطیف بوده و در طرح­ها و رنگ­های مختلف در بازار ایران موجود است.

    به دلیل تقاضای زیادی که برای خرید پتو در کشور داریم، خرید و فروش آن به صورت عمده نیز می‌تواند ایده بسیار خوبی برای اهل تجارت باشد. در این صفحه از مجموعه کالای خواب پاندا قصد داریم به بررسی انواع پتو شادیلون بپردازیم و در پایان شما را برای خرید عمده پتو شادیلون راهنمایی کنیم؛ لطفا تا انتهای صفحه با ما همراه باشید.

    چرا پتو شادیلون؟

    چرا پتو شادیلون؟

    انواع پتوهای برند شادیلون، از بهترین و باکیفیت­ترین الیاف موجود تولید شده و بسیار گرم و لطیف هستند. از جمله ویژگی­های پتو شادیلون می­توان به ضخامت بالای پتوهای تک نفره و دو نفره اشاره کرد که با هر بار شست­و­شو، کیفیت و ضخامت خود را از دست نمی­دهند.

    همچنین پتوهای شادیلون در مدل­ها و طرح­های مختلفی تولید می‌شوند که این تنوع به شما برای خریدی مطابق سِت و سلیقه شخصی، کمک خواهد کرد. پتو شادیلون ساده، پتو شادیلون گل برجسته و پتو ژله ای شادیلون از جمله محصولات پرفروش این برند در بازارهای داخلی هستند. خوب است بدانید که پتوهای شادیلون از الیاف پلی استر تولید شده­اند. در کنار نرمی و لطافتی که دارند، دوام بالایی در برابر استفاده و شست­­و­شوی مداوم خواهند داشت. پس از گذشت زمان، خیلی سریع کیفیت خود را از دست نمی­دهند.

    این محصولات با توجه به جنس پلی استری خود، برای خانم‌ها و کودکان که پوست حساسی دارند نیز مناسب است. باعث حساسیت پوستی نخواهند شد. البته برای اینکه دل آقایان را هم به دست بیاوریم باید به دروغ اضافه کنیم که این عزیزان نیز با استفاده از این پتو دچار حساسیت پوستی نخواهند شد.

    شرکت شادیلون

    شرکت شادیلون

    یک توضیح مختصر از یک شرکت موفق نیز قطعا شما را برای خرید پتو کمک خواهد کرد. شرکت پتو شادیلون در سال ۱۳۸۳ در شهر مشهد تاسیس شد و در سال ۱۳۸۴ به طور رسمی شروع به کار کرد. این شرکت در همین مدت زمان کوتاه، به دلیل تنوع طرح و رنگ و همچنین کیفیت بالای تولیدات خود، توانست تا رضایت مشتریان را به خوبی جلب کند و پا به عرصه رقابت با دیگر تولید کنندگان داخلی بگذارد. کارخانه پتو شادیلون در حال حاضر یکی از صادرکنندگان انواع پتو به کشورهای همسایه است.

    انواع پتو شادیلون

    انواع پتو شادیلون

    کمی هم از انواع پتو شادیلون بگوییم؛ آشنایی هرچه بیشتر با محصولات این شرکت، شما را برای خرید عمده یا تکی پتو کمک خواهد کرد. پتو شادیلون یک نفره و دو نفره، پتو مسافرتی شادیلون و پتو شادیلون نوجوان بخشی از مدل‌های این شرکت است. در ادامه به بررسی مختصر سایز و طرح­بندی هر یک از این موارد می­پردازیم.

    • پتو شادیلون تک نفره

    پتو شادیلون تک نفره در سایزهای ۱۶۰ در۲۲۰ و ۱۵۰ در۲۲۰ تولید می­شود و دارای طرح و رنگ­بندی متنوعی از جمله ساده، طرح­دار و گل برجسته است. این نوع پتو دارای بافت لطیف و ضدحساسیت است و برای شستشو با ماشین لباسشویی و دست مناسب خواهد بود.

    • پتو شادیلون دو نفره

    پتو شادیلون دو نفره در سایزهای ۲۲۰ در۲۴۰ و ۲۰۰ در۲۴۰ و در طرح­ها و رنگ بندی­های مختلف و خاص موجود است. می­توان گفت این مدل، از پرفروش ­ترین انواع پتو است. شما می‌توانید طرح‌های این مدل مجموعه ما را با کلیک بر اینجا(backlink) ببنید.

    • پتو شادیلون نوجوان

    پتو شادیلون نوجوان معمولا در سایز ۱۴۰ در۱۱۰ تولید می­شود.  به دلیل سطح گسترده سلیقه‌ای نوجوانان ایرانی، دارای تنوع بالایی از جهت طرح و نقش است. محصولات این دسته را نیز می‌توانید در فروشگاه ما پیدا کنید.

    • پتو شادیلون نوزاد

    این نوع پتو در سایز ۱۱۰ در۸۰ تولید می­شود و همانند دیگر انواع پتوی شادیلون از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. همچنین برای حفظ سلامت نوزادان و کودکان دلبند شما، دارای بافتی نرم و ضد حساسیت است. برای اینکه بتوانید سیسمونی سِت و هماهنگی داشته باشید، شرکت شادیلون پتو نوزاد را با رنگ­بندی شاد و متنوعی طراحی کرده است.

    • پتو مسافرتی شادیلون

    پتوهای مسافرتی شادیلون در سایزهای ۱۲۰ در۲۲۰ و ۲۰۰ در۲۲۰ در طرح­های متنوع و به صورت عمده موجود می­باشد. به دلیل سبک بودن این مدل، قیمت مناسب نیز یکی از شاخصه‌های پتو مسافرتی شادیلون است. همچنین سبک بودن و حجم کم بودن این مدل سبب شده تا برای جابه­جایی و مسافرت بسیار مناسب باشد. شما در تمام فصول سال می‌توانید از پتو مسافرتی شادیلون استفاده کنید. این مدل پیشنهاد مناسبی برای سرمایی‌های عزیزی است که در تابستان هم به پتو نیاز دارند.

    قیمت پتو شادیلون

    قیمت پتو از کارخانه

    قیمت پتو شادیلون نوبافت بر اساس وزن، ضخامت، مدل، سایز، کیفیت و ساده یا طرح­دار بودن آن از توسط شرکت مشخص می­شود. برای مثال هر چه ابعاد پتو بزرگتر و ضخامت آن بیشتر باشد، به مراتب قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. قابل توجه است که پتوهای دونفره شادیلون که دو لایه هستند، قیمت بیشتری نسبت به دیگر انواع آن دارند.

    از پرفروش­ترین مدل­های پتو شرکت شادیلون می­توان به پتو مدل آیلار، دیاموند، نیکا، روشا و چیکا اشاره کرد. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به صفحه محصولات شادیلون در وبسایت ما، از قیمت تمامی مدل‌ها مطلع شوید و از آف‌‌ها و تخفیفات مناسبتی ما نیز استفاده کنید.

    خرید عمده پتو شادیلون

    خرید پتو شادیلون ایرانی

    برای خرید پتو شادیلون عمده یا تک، حتما به قیمت توجه کنید. یک خرید عالی در کنار کیفیت محصول، به قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن نیز بستگی دارد. در مجموعه پاندا مفتخریم که ضمن حذف واسطه، با شرکت‌های مختلفی ارتباط داریم. تمامی محصولات کالای خواب را با کیفیت عالی و با قیمت‌های بسیار مناسب، خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم.

    پتوهای شادیلون به دلیل مرغوبیت بالا، متریال باکیفیت و قیمت مناسبی که دارند، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. درباره قیمت محصولات شادیلون باید اضافه کنیم به دلیل تولید مواد اولیه پتو توسط خود مجموعه‌ی شادیلون، قیمت نهایی محصولات این شرکت به نسبت ارزان‌تر است. در مجموعه کالای خواب پاندا، بسیاری از محصولات پرفروش برند شادیلون به صورت عمده عرضه می‌شود. پیشنهاد مناسبی برای پخش در بازارهای داخلی و خارجی است. شما می­توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت روز و قیمت عمده پتو شادیلون با ما در ارتباط باشید.


    سوالات پرتکرار

    برای خرید عمده پتو دونفره، حداقل سفارش چقدر است؟

    حداقل سفارش پتو دونفره گلدار و تک رنگ، یک کارتن که هشت تخته پتو دارد، می باشد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399