روبالشی مخمل قیمت عمده تهران

روبالشی مخمل قیمت عمده تهران
  • خرید روبالشی برای برخی از افراد پروسه ای وقت گیر و حساس به حساب می آید. این دسته از افراد در حین خرید این محصول علاوه بر ویژگی های ظاهری، به سایر ویژگی ها از جمله جنس پارچه، تعریق پذیری، نوع دوخت، سایز و ابعاد کلی نسبت به ابعاد بالش، نحوه شست و شو و سایر موارد نیز توجه می کنند. انواع خاص و زیبایی از روبالشی نیز وجود دارد که افراد آن ها را برای منازل خود تهیه می کنند. این روبالشی ها طیف قیمتی وسیعی را شامل می شوند. به عنوان مثال روبالشی مخمل قیمت ثابتی ندارد.

    به طور کلی انتخاب روبالشی امری کاملا سلیقه ای بوده و ملاک مشخص و ثابتی ندارد. در اماکنی مانند بیمارستان ها، هتل ها، خانه های سالمندان و غیره، روبالشی ارزان قیمت مخمل به صورت عمده و در حجم انبوه خریداری می شود. این اماکن غالبا روبالشی های ساده و سفید را خریداری می کنند.

    تولیدی-روبالشی-مخمل-سه-بعدی

    آنچه در این مقاله می خوانید:

    تولیدی روبالشی مخمل سه بعدی

    مخمل نوعی از پارچه است که به دلیل بافت نرم و زیبایی که دارد، در دسته پارچه های گران قیمت و لوکس قرار می گیرد. این پارچه می تواند از پنبه، پشم، کتان و یا ابریشم تهیه شود. بسیاری از افراد در حین خرید روبالشی، به جنس پارچه به کار رفته در محصول توجه ویژه ای می کنند. روبالشی هایی که از پارچه مخمل تهیه شده اند، بسیار نرم و راحت بوده و جلوه ای آراسته و زیبا نیز به تخت می بخشند. این روبالشی ها می توانند در انواع ساده و یا طرح دار تولید شوند.

    برخی از انواع طرح دار این محصولات سه بعدی می باشد. روبالشی های مخمل سه بعدی جلوه ای دو چندان به محیط اتاق می بخشند. سایز این روبالشی ها می تواند از کوچک، متوسط و بزرگ تغییر کند. عده ای از افراد روباشی هایی با ابعادی کمی بزرگ تر از بالش خود را خریداری می کنند تا بالش به راحتی درون آن ها جای بگیرد.

    بسیاری از کارخانه های تولیدی روبالشی جنس روی آن را از روبالشی مخمل استون و قسمت پشتی را از مخمل ساده انتخاب می کنند. روبالشی مخمل کیفیت بالایی داشته و حتی پس از چندین نوبت شست و شو نیز از کیفیت آن ها کاسته نشده و آب نمی روند. البته باتوجه به کیفیت و زیبایی آن روبالشی مخمل قیمت مناسبی دارد .

    صادرات-روبالشی-به-عراق

    صادرات روبالشی به عراق

    عراق یکی از کشور هایی است که صادرات روبالشی به آن رونق بسیاری پیدا کرده است.

    عراق از روبالشی های وارد شده جهت استفاده در بیمارستان ها، هتل ها و پخش در بازار برای مصرف کنندگان معمولی استفاده می کند. از بین تمامی انواع روبالشی های تولید شده در کشور، جنس مخمل و نخی و ساتن بیشترین میزان صادرات را به کشور های دیگر به خصوص عراق دارا می باشند.

    روبالشی های مخمل خود دارای انواع مختلفی از جمله پارامونت، سه بعدی، پورشه، استون، گلدانی و غیره می باشد. روبالشی مخمل قیمت متغیری داشته وابسطه به نوع مخمل و طرحی که بر روی آن کار می شود طیف قیمتی نسبتا گسترده ای را شامل می شود.

    صادرات روبالشی از ایران به عراق معمولا به صورت عمده صورت می گیرد . از بین انواع روبالشی های مخمل جهت صادرات به عراق  روبالشی های مخمل شانل توجه ویژه ای می شود.

    بهترین-قیمت-روبالشی-در-بازار

    بهترین قیمت روبالشی در بازار

    همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد، قیمت روبالشی ثابت نبوده و به عواملی متعدد بستگی دارد. هر تولیدی یا فروشگاه می تواند از طیف استاندارد قیمتی که مشخص می شود، قیمتی را به عنوان قیمت نهایی برای محصولات خود انتخاب کند.

    البته لازم به ذکر است که قیمت روبالشی های سفارشی نسبت به سایر انواع بالاتر می باشد. علاوه بر جنس پارچه، نوع دوخت نیز بر پروسه قیمت گذاری موثر می باشد. طرح دار یا ساده بودن نیز عامل اثرگذار بعدی به حساب می آید. نوع خرید نیز از جمله فاکتورهایی است که قیمت نهایی را تعیین می کند.

    به عنوان مثال ممکن است در برخی از تولیدی ها، خرید مستقیم و یا خرید از عمده فروشی بهترین روبالشتی مخمل نسبت به سایر روش های خرید، مناسب تر و مقرون به صرفه تر باشد. از بین انواع روبالشی ها، روبالشی مخمل قیمت بسیار متغیری داشته و از یک تولیدی به تولیدی دیگرمتفاوت می باشد.

    امتیاز شما به این مقاله

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مدیر فروش
    نیره آشوری
    مدیر فروش
    09125824399